کد خبر: 41555 A

فهرست پرفروش‌ترین رمان‌های هفته/ جان گریشام از دلیا اونز عبور کرد

فهرست پرفروش‌ترین رمان‌های هفته/ جان گریشام از دلیا اونز عبور کرد

رمان جدید جان گریشام در صدر فهرست پرفروش‌ترین رمان‌های بخش جلد سخت نشریه نیویورک‌تایمز قرار گرفت.

ایران آرت: جدیدترین اثر "جان گریشام"، نویسنده آمریکایی با عنوان "محافظان" موفق شد در نخستین هفته از حضورش در فهرست پرفروش‌های داستانی نیویورک‌تایمز در صدر فهرست قرار بگیرد. "گریشام" نویسنده پرفروش‌ آمریکایی است که نامش بارها در فهرست پردرآمدترین نویسنده‌های جهان قرار گرفته است. آثار این نویسنده بارها مورد اقتباس سینمایی قرار گرفته‌اند و تاکنون چندین رمان از او به زبان فارسی ترجمه و چاپ شده است که از میان آن‌ها می‌توان به "وکیل خیابانی"،‌ "اعتراف" و "از جایگاه" اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، رمان "جایی که خرچنگ ها آواز می‌خوانند" اثر "دلیا اوئنز" پس از گذشت ۵۹ هفته از حضورش در فهرست پرفروش‌های داستانی در رتبه دوم به چشم می‌خورد. این رمان در اغلب هفته‌ها و ماه‌های گذشته در جایگاه اول قرار گرفته بود.

اما رمان "نوزدهمین کریسمس" اثر  مشترک ‌"جیمز پترسون" ‌و "ماکسین پائترو" که موفق شده بود در اولین هفته حضورش در این فهرست به صدر فهرست راه‌ یابد، این هفته با دو پله سقوط در جایگاه سوم قرار گرفته است. رمان "نوزدهمین کریسمس"  نوزدهمین جلد از سری داستان‌های‌ "‌کلوب قتل زنان" و کارآگاه‌ "‌لیندزی باکسر" این دو نویسنده محسوب می‌شود.‌ آثار دیگری  نیز از "پترسون" در سال جاری به این بخش از فهرست کتاب‌های پرفروش نیویورک‌تایمز راه‌ یافته بودند.

هفته گذشته‌، رمان "در بهشت چه می‌گذرد" دنباله‌ای بر رمان "بهشت در زمستان" نوشته "الین هیلدربرند" در جایگاه سوم قرار داشت.

رمان‌ "رقصنده آب" نوشته "تا-نهیسی کوتس" پس از گذشت چهار هفته از حضور داشتن در این فهرست، در جایگاه چهارم قرار گرفته است. "رقصنده آب" که درباره مردی با استعدادهای ویژه‌ است که در جنگ میان بردگان و بردگی گیر افتاده است،‌موفق شده بود در اولین هفته انتشارش با غلبه بر آثار جدید "مارگارت اتوود" و "استفن کینگ" در صدر جدول قرار بگیرد.

هفته گذشته رمان "خانه نهم" نوشته "لی باردوگو" نویسنده آمریکایی کتاب‌های فانتزی در جایگاه چهارم قرار داشت.

همچنین رمان "موسسه" اثر "‌استفن کینگ" با گذشت هفت هفته از حضورش در این فهرست در رتبه پنجم قرار گرفته است.

 

جیمز پترسون جان گریشام رمان نویس دلیا اونز جایی که خرچنگ ها آواز میخوانند رمان محافظان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین