کد خبر: 41508 A

لباس سنتی مصر بر تن خواننده مشهور زن/ عکس

لباس سنتی مصر بر تن خواننده مشهور زن/ عکس

ایران آرت: کیتی پری چهره شناخته شده بین‌المللی، در واحه "سیوا" مصر در حال گذراندن تعطیلات است. عکس‌هایی که از او منتشر شده، بسیار جالب توجه است.

کاربران فضای مجازی نخستین عکس ستاره آمریکایی کیتی پری را در واحه سیوا در استان مطروح مصر منتشر کردند که در لباس سنّتی مردم این منطقه همراه با راهنمای تور خود به چشم می‌خورد.

273600_841

به گزارش تابناک باتو، برخی منابع خبری، جزئیات تعطیلات کیتی پری در مصر که از سه روز پیش آغاز شده شرح دادند، او با یک هواپیمای ویژه توریستی برای گذران تعطیلات وارد مصر شد و در یکی از هتل‌های معروف دوستدار محیط زیست که از هرگونه وسیله برقی، تلفن همراه و سیم کشی خالی است و یکی از عجیب‌ترین هتل‌های جهان به شمار می‌رود، تعطیلات خود را گذراند.

کیتی پری بعد از روز ولنتاین (روز عشق) امسال، قرار است با نامزدش اورلاندو بلوم ازدواج کند. اما آن‌ها تاکنون جزئیات ازدواج خود را منتشر نکرده اند. کیتی پری این روز‌ها آلبوم جدید خود را منتشر کرده و آخرین آن ویدئو کلیپ Harleys in Hawaii بوده که این هفته بعد از فیلمبرداری اش در تعطیلات هاوایی رونمایی کرده است. او ماه قبل ویدئو کلیپ Small Talk را منتشر کرده بود.
 

katy

کیتی پری خواننده زن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین