کد خبر: 41477 A

فروش لباس‌های خز ممنوع شد

فروش لباس‌های خز ممنوع شد

پس از آنکه برندهای معتبر ورساچه، گوچی و پرادا استفاده از خط طبیعی را از کالکشن‌های خود حذف کردند، بزرگترین شرکت خرده‌فروشی آمریکا نیز فروش خز را ممنوع اعلام کرد.

ایران آرت: می‌سیز اعلام کرده است که فروش خز را تا پایان سال ۲۰۲۰ در فروشگاه‌های خود خاتمه خواهد داد.

با این اقدام بزرگترین شرکت خرده فروشی ایالات متحده ممنوعیت پوست خز طبیعی را به تصویب می‌رساند. قبلا جی سی پنیز و سی یرز این کار را انجام داده بودند.

روز دوشنبه، فروشگاه می‌سیز و شرکت خواهر آن بلومینگ دلز، از یک سیاست جدید بدون خز رونمایی کردند که با همکاری انجمن حمایت از حیوانات ایالات متحده تدوین شده است.

به گزارش ایندیپندنت، در حالی که مارک‌های خصوصی فروشگاه بلافاصله خز را از تولیداتشان حذف می‌کنند، تولیدات کمپانی‌های دیگر استفاده از خز را تا پایان سال مالی۲۰۲۰ خاتمه می‌دهند.

می‌سیز و بلومینگ دلز نیز قول داده‌اند که انبارهای خز و سالن‌هایی که نگهداری، تعمیر و تغییر طراحی پوست‌های خز را ارائه می‌داد، ببندند.

می‌سیز در صفحه جدیدی در وبسایت خود درباره این سیاست گفت: "مشتری‌های ما دارند از خز طبیعی کناره می‌گیرند و ما با این روند هماهنگ هستیم".

"با ظهور فن آوری جدید پارچه، گزینه‌های دیگری مانند خزهای مصنوعی و سایر نوآوری‌های پارچه باعث شده این یک انتقال یکپارچه برای مشتریان ما باشد".

این شرکت افزوده است که این سیاست جدید، مطابق با دستورالعمل‌های اتحاد بدون خز، اجازه می‌دهد محصولات خز گوسفند که با رعایت اخلاقی تهیه شده مانند "پشم چیده شده" یا "پوست گوسفند" و خز گاو مانند "موی گوساله" و "پوست گاو" تهیه کند.

اعلامیه می‌سیز پیروی از اعلامیه‌های مشابه مارک‌های مد در سال‌های اخیر، از جمله پرادا، ورساچی، گوچی و بِربِری است که همه استفاده از خز طبیعی را از مجموعه‌هایشان حذف کرده‌اند.

 

ورساچه گوچی پرادا هفته مد لندن بربری لباس خز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین