کد خبر: 41476 A

آخرین خبر از وضعیت جسمانی بازیگر "پاورچین"

آخرین خبر از وضعیت جسمانی بازیگر "پاورچین"

ابراهیم آبادی از بازیگران قدیمی تئاتر، سینما و تلویزیون از حدود دو هفته پیش در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده است.

ایران آرت: ابراهیم آبادی همچنان در شرایط بیهوشی در بیمارستان بستری است.

همسر این بازیگر درباره آخرین وضعیت جسمانی آبادی به ایسنا توضیح داد: همچنان همان شرایط قبل را دارند و بیهوش هستند. البته روز گذشته کمی حرکت در دست و پا داشتند ولی به گفته پزشکانش ارادی نیست و نمی‌توان آن را یک عکس‌العمل جدی دانست. بنابراین فعلا متنظر هستیم تا ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود.

ابراهیم آبادی از بازیگران قدیمی تئاتر، سینما و تلویزیون از حدود دو هفته پیش در یکی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناراحتی قلبی بستری شد و هوشیاری‌اش از چند شب قبل پایین آمد و فعلا بیهوش است.

او متولد سال ۱۳۱۳ است که زیر نظر اساتیدی همچون علی اصغر گرمسیری به تحصیل پرداخت و بعد به شهر پراگ رفت و مدرک تحصیلی کارگردانی تئاتر را گرفت.

آبادی در تمام سال‌های فعالیت حرفه‌ای خود علاوه بر فعالیت در تئاتر، در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی بازی کرد که فیلم‌های «عطر کافور عطر یاس»، «توکیو بدون توقف»، «صد سال به این سال‌ها»، «مومیایی 3»، «آپارتمان شماره 13» ، «دزد عروسک‌ها» و «گراند سینما» می‌توان اشاره کرد و سریال‌های «مختارنامه»، «پاورچین »، «شب دهم» و «معصومیت از دست رفته» از جمله آثار شناخته شده وی در تلویزیون هستند.

 

پاورچین مختارنامه ابراهیم آبادی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین