کد خبر: 41157 A

فیلم "خیابان کابوس" پرستاره شد/ ون‌گوگ در مقابل بردلی کوپر!

فیلم "خیابان کابوس" پرستاره شد/ ون‌گوگ در مقابل بردلی کوپر!

ویلم دافو که سال گذشته با بازی در نقش ونسان ونگوگ، نقاش معروف هلندی درخشید، همبازی ستاره‌هایی همچون بردلی کوپر و کیت بلانشت شد.

ایران آرت: "ویلم دافو" در فیلم "خیابان کابوس" (Nightmare Ally) به کارگردانی "گی‌یرمو دل تورو" با "بردلی کوپر"، "کیت بلانشت" و "رونی مارا" همبازی شد. کلایدر گزارش داده بود که دافو یکی از بازیگران احتمالی فیلم است، اما اکنون منابع نزدیک به پروژه تأیید کرده‌اند که ستاره‌ی فیلم "فانوس دریایی" (The Lighthouse) با فاکس سرچ‌لایت قرارداد بسته است. بازیگر نامزد اسکار "پشت دروازه‌ی ابدیت" نقش مدیر کارناوالی را بازی می‌کند که به شخصیت کوپر کار می‌دهد و او را به دنیای نمایش وارد می‌کند.

به گزارش 30نما، دل تورو فیلمنامه‌ی پروژه را با همکاری "کیم مورگان" به نگارش درآورده و کارگردانی آن را برعهده می‌گیرد. انتظار می‌رود فیلمبرداری از اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز شود. سرمامه‌ی فیلم توسط تی‌اس‌جی اینترتینمنت دل تورو و "جی مایلز دیل" تأمین می‌شود و فاکس سرچ‌لایت پخش جهانی آن را انجام خواهد داد.

از رمان "خیابان کابوس" به قلم "ویلیام لیندزی گرشام" در سال ۱۹۴۷ اقتباسی سینمایی صورت گرفته بود. در آن فیلم "تایرون پاور" در نقش کلاهبردار جوانی را بازی می‌کرد که با روانکاو زن جوانی همکاری می‌کند. این دو در ابتدا با موفقیت نقشه‌های خود را پیش می‌برند اما سپس زن به مرد خیانت می‌کند و مرد فریب‌کار را فریب می‌دهد.

دافو در حال حاضر با بازی در فیلم "فانوس دریایی" به کارگردانی "دیوید اگرز" تحسین منتقدین مواجه شده و به زودی "بروکلین بی‌مادر" (Motherless Brooklyn) اثر "ادوارد نورتون" و تریلر سیاسی "آخرین چیزی که می‌خواست" (The Last Thing He Wanted) به کارگردانی "دی ریز" را روی پرده خواهد داشت.

 

کیت بلانشت رونی مارا گیرمو دل تورو ویلم دافو خیابان کابوس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین