کد خبر: 41077 A

دختر آبی موضوع شکایت دولت/صدا و سیما متهم است

دختر آبی موضوع شکایت دولت/صدا و سیما متهم است

مشاور رئیس جمهور در نامه‌ای به قوه مجریه از روند کار صدا و سیما شکایت کرد.

ایران آرت، شکایت دولت از صداوسیمانماینده قوه مجریه در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما، در نامه‌ای به رئیس شورای نظارت بر صداوسیما خواستار الزام صداوسیما به پخش جوابیه دولت توسط شورای نظارت شد.

 حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس‌جمهور و نماینده قوه مجریه در شورای نظارت بر سازمان صداوسیما، در نامه‌ای به حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، خواستار الزام صداوسیما به پخش جوابیه دولت توسط شورای نظارت شد. مقصر دانستن دولت در خودسوزی سحر خدا یاری معروف به دخترآبی به دلیل عدم آماده سازی ورزشگاه‌ها و حضور نمایندگان قوه مقننه و قضاییه در برنامه پرونده ویژه و غیبت نماینده‌ای از قوه مجریه از موارد مورد اشکال دولت درباره برنامه پرونده ویژه است. این در حالی است که به گفته وزیر ورزش در همه ورزشگاه های بزرگ فوتبال‌ مانند آزادی، نقش‌جهان اصفهان، یادگارامام تبریز، ثامن مشهد، غدیر اهواز، پارس شیراز و دیگر ورزشگاه های ۱۵ هزار نفری که در مراکز استان‌ها ساخته شده است، امکان پذیرایی از خانم‌ها فراهم است.

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس قوانین موجود، شورای نظارت نیز موظف است در اسرع وقت (حداکثر 48 ساعت) به مسئله رسیدگی کند و در صورتی که حق را به ذی نفع داد نظر خود را به سازمان صداوسیما ابلاغ کند.

 

 

صدا و سیما دختر آبی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین