کد خبر: 40970 A

ببینید: مدهای جدید با مدل‌های ایتالیایی/ از کت و شلوار یک رنگ تا پیراهن‌های میداکسی

ببینید: مدهای جدید با مدل‌های ایتالیایی/ از کت و شلوار یک رنگ تا پیراهن‌های میداکسی

مدل‌های ایتالیایی با نمایش گذاشتن استایل خیابانی خود در هفته مد میلان، ترندهای جدید دنیای مد را معرفی کردند.

ایران آرت: در هفته‌های اخیر هفته‌های مد نیویورک، پاریس، میلان و لندن برگزار شده و بهترین ترندهای خود را برای سال آینده ارائه کردند. همچنین استایل خیابانی بهار و تابستان ۲۰۲۰ نیز در این شهرها معرفی شد. 

در سال‌های اخیر پرداختن به استایل خیابانی در دنیای مد جایگاه ثابت و همیشگی پیدا کرده است. از پایتخت‌های مد جهان تا شهرهای نو ظهور در زمینه مد هر روز و ماه و سال، در طول زندگی روزانه و یا در خلال اتفاقات بزرگ مربوط به دنیای مد، افراد مشهور و یا هر فردی که سلیقه و سبک خاص و جالبی دارد با پوشیدن لباس‌هایی متفاوت و زیبا منبع الهامی برای نوع پوشش افراد گوناگون جوامع به‌خصوص جوان‌ها می‌‌شوند.
 

در ادامه این مطلب به نقل از مجله منودلیار با مهمترین ترندهای هفته مد میلان که در استایل‌های خیابانی نمایان شده است آشنا خواهید شد. 

کت و شلوار یک رنگ

1

کت و شلوارهای یک دست و یک رنگ در سال ۲۰۱۹ روی بورس بودند و قرار است سال ِآینده هم خوش بدرخشند، اما این مدل کت و شلوار کمی متفاوت است و پایین پاچه شلوار، مچ دارد که به آن فرم خمره ای داده است. ترکیب کت شلوار قرمز با جوراب سفید و کفش های مشکی، کمی عجیب اما جالب است


کت و شلوار راه راه

2

کت شلوار راه راه هم که ترند سال گذشته و یکی از آیتم های کلاسیک و از مد نیافتادنی است، در استایل خیابانی سال ۲۰۲۰ به روایت شهر میلان جا دارد. همانطور که می بینید این ِآیتم ها با یک شومیز ساده سفید ست شده‌اند و حالتی کژوال پیدا کرده‌اند.


پیراهن‌های مداکسی

3

پیراهن های میداکسی یکی از ترندهای استایل خیابانی سال آینده به رویات شهر میلان هستند که پر از رنگ و طرح های شاد و منحصر به فرد هستند. به طور کلی پیراهن ها، مهم ترین ترند سال آینده خواهند بود؛ چه مانند خواسته آمریکایی ها مینیمال و ساده باشند و چه مثل ایده میلانی ها، رنگی و شاد! آستین های این پیراهن مچ دار است و کمی در ناحیه شانه چین دارد که آن را جذاب تر کرده است. 

دامن ماکسی

4

دامن ماکسی سفید جلو دکمه دار یکی از ترندهای جذاب استایل خیابانی سال ۲۰۲۰ است که در ترکیب با صندل پنجه مربعی سفید و یک کیف دستی قرمز رنگ، پر جلوه و جذاب به نظر می رسد. این ترکیب برای فصل تابستان بهترین است. 


لباس‌های یک‌دست چهارخانه

5

سر تا پا چهارخانه پوشیدن، ترند سال ۲۰۲۰ است. بدون هیچ ترس و دلهره ای آیتم هایی با طرح چهارخانه را با هم ترکیب کنید و از این ایده لذت ببرید. فرقی نمی کند که چهارخانه های شما ریز باشند یا درشت، رنگی باشند یا سیاه و سفید، تنها مهم این است که این طرح کلاسیک را به کار بگیرید. 

بلیز اورسایز

6

بلیزر اورسایز با رنگ گرم و خنثی، مثل اخرایی، بژ یا دودی- خاکی، با آستین های چین خورده و یک شلوار راسته، یکی از ترندی ترین ایده ها برای استایل خیابانی است که در شهر میلان زیاد دیده شده است. می توانید روی این ترکیب حساب کنید و استایلی شیک و نیمه کلاسیک، نیمه کژوال داشته باشید. 


کت اورسایز و شلوار جین

7

ترکیب کت اورسایز با شلوار جین ساده و دم پا گشاد، همان چیزی است که شما در روزهای معمولی بهار به آن نیاز دارید. می توانید از این ترکیب برای استایل خیابانی پاییز و زمستان امسال هم استفاده کنید. 

 

مدل هفته مد میلان مانکن استایل خیابانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین