کد خبر: 40901 A

جوجو مویز رایگان شد/ اقدام جالب نویسنده انگلیسی

جوجو مویز رایگان شد/ اقدام جالب نویسنده انگلیسی

نویسنده و ناشر مشهور انگلیسی در اقدامی خیریه تعداد قابل توجهی از رمان جدید جوجو مویز را تهیه کرده و بین کتابخانه‌های عمومی بریتانیا توزیع کرده است.

ایران آرت: مایکل جوزف نویسنده و ناشر مشهور انگلیسی در اقدامی خیریه تعداد قابل توجهی از رمان جدید جوجو مویز،نویسنده انگلیسی داستان‌های عاشقانه را تهیه کرده و بین کتابخانه‌های عمومی بریتانیا توزیع کرده است.

جوزف می‌گوید به مناسبت آغاز هفته کتاب در انگلیس که امسال از 7 تا 12 اکتبر اعلام شده است، قصد داشته با این کار از کار کتابداران تقدیر کند. رمان جدید جوجو مویز با عنوان "بخشنده ستارگان" چند روزی است که در بازار کتاب انگلیس و آمریکا منتشر شده است.

به گزارش ایبنا، داستان این رمان قصه واقعی کتابداران کنتاکی را روایت می‌کند که قهرمانان آن پنج زن از فرهنگ‌های متفاوت هستند که در جامعه آمریکایی با هم برخورد می‌کنند. این کتابدارهای زن وقتی کتاب‌ها را برای مشتری‌های خود می‌برند به آنها یاد می‌دهند که چگونه کتاب بخوانند و حتی خودشان برای کودکان و بیماران کتاب می‌خوانند.

ماکسین هیچکاک، ناشر کتاب ضمن اعلام انتشار همزمان نسخه چاپی، صوتی، و الکترونیک کتاب درباره مویز گفته است: جوجو مویز برای نوشتن داستان "بخشنده ستارگان" به دنیا آمده است. داستانی که به ما الهام می‌بخشد، متحدمان می‌کند، و قدرت ادبیات را به رخ‌مان می‌کشد. داستان پنج زن در "بخشنده ستارگان" روایت می‌شود که به اندازه لو کلارک، شخصیت معروف "من پیش از تو" دوست‌داشتنی هستند.

جوجو مویز نویسنده 50 ساله انگلیسی پیش از نوشتن روزنامه‌نگار بود و از سال 2002 به نوشتن رمان‌های عاشقانه مشغول شد. مویز دو بار برنده جایزه سال رمان عاشقانه شد. "اولین داستانش "باران پناه‌بخش" نام داشت اما او را در دنیا بیشتر با "من پیش از تو"، "پس از تو"، "آخرین نامه معشوق"، و "میوه خارجی" می‌شناسند.

در سال 2016 اقتباسی سینمایی از "من پیش از تو" با بازی ستاره بازی تاج و تخت یعنی امیلیا کلارک به روی پرده سینماها رفت و مورد استقبال علاقه‌مندان قرار گرفت. آثار جوجو مویز در ایران هم ترجمه شده است.

 

نویسنده زن نویسنده جوجو مویز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین