کد خبر: 40900 A

زنان ابرقهرمان سینما دور هم جمع می‌شوند

زنان ابرقهرمان سینما دور هم جمع می‌شوند

بری لارسن ستاره فیلم‌های "کاپیتان مارول" و انتقام‌جویان" می‌گوید بازیگران زن مارول از استودیو یک فیلم تماماً زنانه خواسته‌اند.

ایران آرت: در فیلم "انتقام‌جویان: آخر بازی" (Avengers: Endgame) صحنه‌ی نبردی وجود دارد که تمامی شخصیت‌های حاضر در آن را ابرقهرمانان زن "دنیای سینمایی مارول" تشکیل می‌دهند و آماده‌ی نبرد با تانوس و لشکر او می‌شوند. در فیلمی که هواداران "بیوه‌ی سیاه" را خشنود نکرد، این صحنه ضمناً تذکر می‌داد که استودیوی مارول باید مراحل تولید فیلمی با شخصیت‌های تماماً زن را سریع‌تر آغاز کند. "بری لارسن" بازیگر نقش "کاپیتان مارول" که سال گذشته در فیلم اختصاصی شخصیت ظاهر شده، به تازگی در مصاحبه با ورایتی می‌گوید بسیاری از بازیگران زن مارول به این فقدان پی بردند و به "کوین فایگی" مدیر استودیو اعلام کردند که چنین فیلمی می‌خواهند.

لارسن می‌گوید: "شمار زیادی از بازیگران زن مارول نزد کوین رفتند و به او گفتند: "ما همیشه در کنار هم بوده‌ایم، باید فیلمی [برای شخصیت‌ها در کنار هم] ساخته شود." با این حال، هنوز مشخص نیست که فایگی و همکارانش چه واکنشی در قبال این درخواست نشان داده‌اند.

لارسن با خنده می‌گوید: "من نمی‌دانم [فیلم ساخته می‌شود یا نه]، مدیریت آینده‌ی مارول با من نیست. اما فیلمی است که شورمندانه دنبالش می‌کنیم و دوستش داریم ساخته شود." او هواداران را به همکاری فرامی‌خواند: "احساس می‌کنم که اگر مردم به اندازه‌ی کافی در سراسر دنیا در مورد اشتیاق‌شان برای تولید چنین فیلمی صحبت کنند، شاید اتفاق بیفتد."

به گزارش ۳۰نما، "کاپیتان مارول" (Captain Marvel) لارسن اولین فیلم "دنیای سینمایی مارول" با شخصیت ابرقهرمان زن به عنوان بازیگر نقش اول بود. این فیلم در سراسر دنیا بیش از ۱.۱۲۸ میلیارد دلار فروخت، عاملی که ممکن است مارول را به تولید فیلمی برای شخصیت‌های زن وسوسه کند.

فایگی وعده داده است که فیلم‌های بیشتری با ابرقهرمانان زن در حال توسعه است. او در مصاحبه با "اینترتینمنت ویکلی" می‌گوید هالیوود سال‌ها تصور می‌کرد که مخاطبین از فیلم‌هایی با شخصیت اول زن استقبال نمی‌کنند. در حال حاضر، فیلمبرداری "بیوه‌ی سیاه" با بازی "اسکارلت جوهانسون"، "ریچل وایس" و "فلورنس پیو" به پایان رسیده و به عنوان یک پیش‌درآمد برای "آخر بازی" عمل می‌کند.

لارسن در مصاحبه با ورایتی صحنه‌ی نبرد زنانه‌ی "آخر بازی" را "یک دم هوای تازه" می‌خواند و می‌گوید: "بودن در کنار همه‌ی آن بازیگران زن فرصتی بود برای خوش‌گذرانی و سهیم شدن در یک تجربه. زنان در بسیاری از مواقع امکان بازی در کنار یکدیگر را ندارند."

 

بری لارسون بری لارسن مارول ابرقهرمان زن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین