کد خبر: 40886 A

پیکاسو به ترکیه رسید/ استقبال گسترده ترک‌ها از نابغه نقاشی

پیکاسو به ترکیه رسید/ استقبال گسترده ترک‌ها از نابغه نقاشی

در این نمایشگاه در کنار تابلوهای بسیار معروف پیکاسو، لباس‌های طراحی شده از سوی این نقاش معروف، مجسمه‌های بی‌نظیر و تصاویری از زندگی پیکاسو به نمایش گذاشته شده است.

ایران آرت: در سه هفته گذشته بیش از سی هزار نف از نمایشگاه آثار هنری پابلو پیکاسو، نقاش معروف اسپانیایی، در شهر ازمیر در ترکیه بازدید کرده‌اند. بازدید کننده‌ها برای ورود به نمایشگاه در مرکز هنری آرکاس در ازمیر در صف‌های طویل منتظر می‌مانند.

ایندیپندنت گزارش داد، این نمایشگاه که از روز ۱۸سپتامبر افتتاح شده توجه شمار زیادی از هنردوستان را جلب کرده است. برگزار کننده‌های این نمایشگاه، در مرکز صنعتی آرکاس، به دلیل افزایش شمار بازدید کننده‌ها مجبور شده‌اند ساعات بازدید از این نمایشگاه را تمدید کنند.

این نمایشگاه روزهای سه شنبه، چهارشنبه و جمعه از ساعت ده صبح تا شش بعدازظهر و روزهای پنجشنبه، شنبه و یکشنبه از ساعت ده صبح تا هشت شب به روی بازدید کننده‌ها باز است. این نمایشگاه شامل ۸۳ اثر از موزه ملی پیکاسو در پاریس، اپرا گارنیه و مجموعه‌ای از آثار هنری پیکاسو در بروکسل است.

در این نمایشگاه در کنار تابلوهای بسیار معروف پیکاسو، لباس‌های طراحی شده از سوی این نقاش معروف، مجسمه‌های بی‌نظیر و تصاویری از زندگی پیکاسو نیز برای علاقمندان هنر پیکاسو به نمایش گذاشته شده است.

هنردوستان می‌توانند تا پنجم ژانویه سال ۲۰۲۰ که این نمایشگاه به روی بازدید کننده‌ها باز است به‌صورت رایگان از آن دیدن کنند.

پیکاسو پابلو پیکاسو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین