کد خبر: 40860 A

زندگینامه ریچارد جول روی پرده/ سی و هشتمین فیلم کلینت ایستوود رونمایی شد

زندگینامه ریچارد جول روی پرده/ سی و هشتمین فیلم کلینت ایستوود رونمایی شد

جدیدترین فیلم کلینت ایستوود با عنوان "ریچارد جول" برای نخستین بار در موسسه فیلم آمریکا دیده می‌شود.

ایران آرت،فیلم زندگینامه‌ای "ریچارد جِوِل" جدیدترین فیلمی که کلینت ایستوود ساخته است برای نخستین بار ۲۰ نوامبر در جشن موسسه فیلم آمریکا به نمایش درمی‌آید.

ایستوود یکی از چهره‌هایی است که جایزه یک عمر دستاورد هنری را از موسسه فیلم آمریکا دریافت کرده است.

رییس این انستیتو از کلینت ایستوود ۸۹ ساله به عنوان یک شمایل آمریکا یاد کرد که همچنان در حال غنی‌تر کردن میراث فرهنگی کشورش است و گفت این افتخاری برای این موسسه است که جدیدترین اثر این کارگردان را اولین بار در آنجا به نمایش درآورد.

در این فیلم پل والتر هاوزر در نقش یک مامور امنیتی بازی کرده که با کشف یک بمب در المپیک پارک در جریان رقابت‌های المپیک آتلانتا در سال ۱۹۹۶ زندگی‌اش با یک چالش جدی روبه رو شد و پس از این که ابتدا از او به عنوان یک قهرمان ملی یاد شد، بعد این تصور به وجود آمد که همه این‌ها ساختگی بوده است. پس از تحقیقات ۸۸ روزه توسط اف‌بی‌آی و پس از آن که فشار زیادی بر این مامور امنیتی وارد آمد معلوم شد که او بی‌گناه بود و هیچ دسیسه و توطئه‌ای برای به دروغ قهرمان شدن او چیده نشده بود. با این حال او هرگز سلامت خود را به دست نیاورد و سال ۲۰۰۷ در حالی که هنوز جوان بود، درگذشت.

موسسه فیلم آمریکا پیشتر اعلام کرده بود سی و سومین جشن سالانه این موسسه با درام رمانتیک "کویین و سلیم" به کارگردانی ملینا ماتسوکاس در روز ۱۴ نوامبر شروع می‌شود و پایان بخش این جشواره با اولین اکران درام "بانک‌دار" ساخته جورج نولفی با بازی آنتونی مایکلی و ساموئل ال جکسون در روز ۲۱ نوامبرخواهد بود.

"ریچارد جول" سی و هشتمین فیلمی است که نام کلینت ایستوود به عنوان کارگردان بر پیشانی آن نشسته است. وی علاوه بر بازیگری، تهیه‌کننده بسیاری از فیلم‌هایش هم بوده است. او در عین حال در ساخت موسیقی چندین فیلم هم نقش داشته که چه به عنوان ترانه‌سرای آن، ساخت آهنگ و یا اجرای آن، بوده است.

کلینت ایستوود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین