کد خبر: 40839 A

حقایقی ناگفته از کودکی خواننده سیاره‌ای/ ترانه‌هایی که از چهارسالگی آغاز شد/ برونو مارس 34 ساله شد

حقایقی ناگفته از کودکی خواننده سیاره‌ای/ ترانه‌هایی که از چهارسالگی آغاز شد/ برونو مارس 34 ساله شد

برونو مارس، خواننده محبوب امروز 34 ساله می‌شود.

ایران آرت، او سوپر استاری است که نام خودش را از نام یک سیاره وام گرفته، اما بر خلاف نامش، برونو مارس کاملا زمینی است. او دوره کاری اش را به عنوان مقلد الویس پریسلی شروع کرد و اکنون به یکی از بزرگ ترین ستاره های برتر موسیقی تبدیل شده است. سفر مارس برای رسیدن به شهرت پستی و بلندی های زیادی داشته است. اگرچه رفتار و کردارش برای او دردسر درست نکرده ، اما بیش از آن چه سهم او بوده است در زندگی متحمل مشقت شده است. آیا فکر می کنید همه چیز را در مورد زندگی او می دانید؟

برونو نوشتن آهنگ را از کودکی شروع کرد. اولین آهنگ اش را در سن چهار سالگی نوشت و آن را برای تاثیرگذار ترین فرد زندگی اش ، یعنی مادرش اجرا کرد. مادر برونو به روزنامه نگار لایف استایل گفته است : او حتی قبل از حرف زدن آواز می خواند.

برونو مارس

همچنین بنابر گفته مادرش نواختن پیانو را از سنین پایین آغاز کرده است. من زمانی که او تنها دو سال داشت برایش پیانو خریدم. او پشت پیانو رفت و شروع به فشار دادن کلاویه ها کرد ؛ بر روی آن ها نکوبید ، بلکه واقعا آن ها را فشار داد !

به گزارش سایت ریموج، مطمئنا مارس از آن زمان تا کنون مسیر طولانی را پشت سر گذاشته و آهنگ های زیادی نوشته است.

برونو مارس در خانواده ای صمیمی بزرگ شده است. او و مادرش ،برنادت سن پدرو بایوت بسیار به یکدیگر نزدیک بودند و مرگ او به دلیل آماس مغزی در سال ۲۰۱۳ برونو را ویران کرد. برونو در سال ۲۰۱۷ در این مورد با مجله لاتینا صحبت کرد.

او می گوید : زنی که به تو عشق ورزیدن را یاد می دهد ، به تو نشان می دهد که یک زن چگونه باید باشد. زمانی که او تو را ترک کند بیش از نیمی از قلب ات را با خودش می برد . او در ادامه غم فقدان مادر می گوید که مادرش معنای زندگی و عشق به دیگران را به او آموخته است.

برونو مارس

او زندگی من را دگرگون کرد. معنای او بیش از موسیقی من است. اگر می توانستم موسیقی ام را در ازای بازگشت او معامله کنم این کار را می کردم. همیشه صدایش را می شنوم که می گفت به راحت ادامه بده و استوار باش.

شاید امروزه موفقیت های بزرگی نسیب مارس شده باشد اما زندگی گذشته اش چندان آسان نبوده است. سال هایی از زندگی کودکی اش در فقر سپری شده است. زمانی خانواده اش به قدری تنگ دست شد که به خانه ی کوچکی بدون حمام و دست شویی نقل مکان کردند. با این وجود مارس در مصاحبه این عنوان کرده است که کودکی اش فوق العاده بود.

او می گوید : ما همه چیز داشتیم، ما یکدیگر را داشتیم. او می گوید روزهایی بود که برق قطع می شد اما ما همچنان پر انرژی باقی می ماندیم تا از پس آن بربیاییم.

برونو مارس

مارس می گوید : شاید به همین دلیل است که من این ذهنیت را در مورد موسیقی دارم . سعی می کنم از پس آن بر بیایم.

دوران مدرسه چندان برای او آسان نبود. همکلاسی هایش او را به خاطر ظاهرش مسخره می کردن و او را پیتر پن هایما دینجر می نامیدند ( برونو مارس هنوز هم معنای قسمت دوم لقب اش را نمی داند.)

مارس به مجله رولینگ استون گفته است: حتی کله پوک ها هم من را با این اسم صدا می زدند. واقعا فاجعه بود، اصلا دوست نداشتم به مدرسه بروم. اما بعد از مدتی مارس بر همکلاسی هایش پیروز شده و با کمک جذابیت ذاتی اش به دوستی صمیمی برای آن ها و حتی کسانی که او را مسخره می کردند تبدیل شد.

برونو مارس به عنوان فرزند یک پدر پورتوریکویی یهودی و مادر فلیپینی مسیر سختی را برای مبارزه علیه تبعیض های نژادی پیش رو داشت. مارس می گوید در سال های اولیه ی کارش به عنوان پسر پیتر هرناندز ، مردم مدام به او پیشنهاداتی از قبیل: فامیلی تو هرناندز است ، شاید بهتر باشد موسیقی لاتین را امتحان کنی، موسیقی اسپانیانی بی نظیر است ، در حال حاضر انریکه بسیار جذاب است و . . . به او می دادند.

اگرچه مارس دوست نداشت نژاد او سبک موسیقی خاصی را به او تحمیل کند ، اما پنهان کردن فامیلی اصلی اش به هیچ عنوان به این امر مربوط نمی شود. او به لاتینا می گوید: من هرگز فامیل ام را برای پنهان کردن ملیت پوتوریکویی ام عوض نکردم. فامیل من هرناندر است و هرگز آن را انکار نخواهم کرد.

برونو مارس

مارس اسم مستعارش را به این دلیل انتخاب کرده است که بزرگ تر از زمین به نظر می رسد ، اما برونو اسمی است که پدرش در کودکی برای او انتخاب کرده. او دلیل تغییر نام اش را به همین سادگی عنوان می کند. من مردمی را می بینم که من را به خوبی نمی شناسند وخیلی عجیب است که این امر آن ها را ناراحت می کند…شما می خواهید با موسیقی من تجارت کنید .چطور می توانید به من بگویید موسیقی که می نویسم تنها برای پورتوریکویی ها یا سفید پوستان یا آسیایی ها مناسب است؟ چطور چنین حرفی به من می زنید؟موسیقی من برای تمام کسانی خواهد بود که دوست داشته باشند به آن گوش دهند.

برونو مارس هنوز بسیار جوان است و می توانیم انتظار آهنگ ها زیادی را از او در آینده داشته باشیم. این خواننده به ندرت با کسی مصاحبه می کند و ترجیح می دهد موسیقی اش به جای او سخن بگوید. او به زین لوی در بیتز ۱ گفته است که دوست دارد او را به خاطر کارش بشناسند.

برونو مارس

او می گوید : امیدوارم موسیقی ام واقعا گویا باشد. من می خواهم تنها به موسیقی بپردازم و نمی خواهم من را به خاطر رسوایی ، مباحثه یا چیز دیگری به یاد بیاورند. من دوست دارم کسی باشم که از طریق موسیقی لذت را به زندگی شما بیاورد ، همین. و بعد از آن به خانه بروم ، نتفلیکس تماشا کنم و زندگی حقیقی را از سر بگیرم.

 

برونو مارس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین