کد خبر: 40836 A

ادامه کل کل ستاره هالیوود با اسکورسیزی/ مارول برای من سینماست

ادامه کل کل ستاره هالیوود با اسکورسیزی/ مارول برای من سینماست

بازیگر محبوب نقش "مرد آهنی" نسبت به صحبت‌های اسکورسیزی درباره کمپانی مارول واکنش نشان داد.

ایران آرت، نظر مارتین اسکورسیزی پس از این که دنیای مارول را با پارک‌های موضوعی مقایسه کرد، واکنش‌های مختلفی را برانگیخته است. وی گفته بود این سینما نیست چون سعی ندارد تا احساسات و تجربیات روان‌شناسانه را از فردی به فرد دیگر منتقل کند.

اکنون داونی جونیور در گفت‌و گویی رادیویی گفته است که نظر اسکورسیزی را محترم می‌شمارد.

بازیگر "مرد آهنی" در این مصاحبه گفت: من از نظر اسکورسیزی تقدیر می‌کنم زیرا می‌دانم این فیلم‌ها شبیه هیچ چیز دیگری نیست؛ ما به همه چشم‌اندازهای مختلف نیاز داریم تا بتوانیم به دل سینما برسیم.  

به گزارش مهر، وقتی مصاحبه کننده سعی کرد او را به حرف بیشتر وادار کند و ‌گفت به نظر می‌رسد دارد خیلی مهربانانه با نظر اسکورسیزی برخورد می کند و افزود که آیا وقتی او گفت این سینما نیست به آنها توهین شد؟

داونی جونیور گفت: نه واقعا. اگر کسی بگوید "آیرون من" سینما نیست، آیا چیزی عوض می‌شود؟ نه چون برای من این سینماست.

این بازیگر افزود: در مورد فیلم‌های ژانر چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد و من خیلی خوشحال هستم که بخشی از این مشکل باشم البته اگر چنین چیزی مشکل باشد؛ چون نمی‌شود این فرم هنری سینمایی را نادیده گرفت.

وی افزود: به هر حال عجیب است که مثل یک هیولا وارد شوی و رقابت را به شیوه‌ای نمایشی از بین ببری، این هم یک پدیده است.

بعد وی از استرن که مصاحبه کننده بود، پرسید آیا تو فکر می‌کنی که اسکورسیزی از فیلم‌های مارول ناراحت است و پاسخ وی این بود که بله من این طور فکر می‌کنم.

در پاسخ به انتقاد اسکورسیزی جیمز گان کارگردان "محافظان کهکشان" پیشتر گفته بود از این حرف غمگین شده و ساموئل ال. جکسون هم گفته بود ممکن است همه از فیلم‌های اسکورسیزی خوش‌شان نیاید.

این در حالی است که هفته پیش دیزنی در کمپین معرفی و تبلیغات برای فیلم‌هایش در رقابت اسکار امسال، بازی رابرت داونی جونیور در "انتقام‌جویان: آخر بازی" را در این کمپین قرار نداد و این بازیگر نیز از هوادارنش خواسته بود به این موضوع واکنش نشان ندهند.

مارتین اسکورسیزی هالیوود رابرت داونی جونیور کمپانی مارول
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین