کد خبر: 40832 A

خانه خورشیدی مدور به مزایده گذاشته شد/ فروش اثر معروف لوید رایت در آریزونا

خانه خورشیدی مدور به مزایده گذاشته شد/ فروش اثر معروف لوید رایت در آریزونا

خانه خورشیدی مدور فرانک لوید رایت در آریزونا، به مزایده گذاشته می‌شود.

ایران آرت، آخرین طراحی مسکونی فرانک لوید رایت، خانه خورشیدی دایره ای، در 16 اکتبر از طریق مزایده میراث، به حراج گذاشته می‌شود. خانه با مساحت 3095 متر مربع واقع در آریزونا، فونیکس، نمونه ای استثنائی از کارهای اخیر این معمار است که در داخل مناظر طبیعی قرار گرفته و دارای چشم اندازه‌های دیدنی و جذاب بر فراز دره و نخل‌ها است.

خانه مدور فرانک لوید رایت

خانه خورشیدی دایره‌ای، ساخته شده از بلوک های بتونی به رنگ آمیخته با تخته سنگ‌های اطراف آن، در سال 1959 توسط رایت طراحی و در سال 1967، توسط شاگرد او،  john rattenbury، به اتمام رسید. ساخت نوآورانه ، که اندکی قبل از مسابقه موزه گوگنهایم نیویورک طراحی شده است ، اکتشافات  رایت را با اشکال هندسی مختلف مانند دایره‌ها و قوس‌های جالب در این خانه، نشان می‌دهد.

خانه مدور فرانک لوید رایت

این اقامتگاه شامل 3 اتاق خواب ، 3 حمام ، یک دفتر طبقه دوم خصوصی با نمای 360 درجه و یک تراس و استخر در کنار صدف ها، می‌شود.

خانه مدور فرانک لوید رایت

طراحی مبلمان فیلیپینی ساخته شده از چوب ماهون، با یک سبک مدرن مربوط به اواسط قرن کامل می‌شود. به طور کلی ، ساخت و سازهای نوآورانه در حاشیه کوه‌های فونیکس، محیطی عالی برای زندگی ایجاد می‌کند که از الگوهای نور و سایه در حال تغییر دائمی استفاده می‌کند؛ در حالی که خورشید در طول دره سفر می کند.

 

فرانک لوید رایت خانه مدور آریزونا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین