کد خبر: 40817 A

عکسی که برای جنیفر لوپز دردسرساز شد

عکسی که برای جنیفر لوپز دردسرساز شد

ایران آرت: جنیفر لوپز ستاره موسیقی و فعال عرصه مد و زیبایی یک پاپاراتزی خوش شانس را با 150،000 دلار شگفت زده کرد. این عکاس که در حالت عادی مزاحم تلقی می شود، عکسی گرفته بود که جنیفر لوپز به شدت به آن علاقه مند شده بود ولی حق استفاده از آن را نداشت.

جنیفر لوپز به دلیل نقض حق چاپ که توسط آژانس عکس در رابطه با تصویری از خودش که در سال 2017 در اینستاگرام منتشر کرده است مجبور شد رقمی برابر با 150 هزار دلار پرداخت کند.

طبق اسناد دادگاه ، Splash News و آژانس بین المللی عکس شکایتی علیه جنیفر لوپز مطرح کردند که بر اساس آن مدعی شدند جنیفر لوپز به علت شکستن قوانین جهانی استفاده از عکس موظف است مبلغ 150،000 دلار پرداخت کند. آنها معتقد بودند صاحبان اصلی کپی رایت انحصاری عکسی هستند که او دو سال پیش در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.

به گزارش انتخاب، در عکس مذکور جنیفر لوپز و نامزدش الکس رودریگز در حال قدم زدن هستند. آژانس عکس در اسنادی ادعا می کند که لوپز ، 50 ساله ، در نامه ای در تاریخ 12 دسامبر 2017 از "نقض" خود مطلع شده است اما واکنشی نشان نداده است.

جنیفر لوپز

این اسناد ادامه می دهند: "اینستاگرام این عکس را بلافاصله در دسترس ده ها میلیون نفر از طرفداران لوپز و دیگران ، مصرف کنندگان اخبار سرگرمی -و به ویژه اخبار و تصاویر مربوط به خود لوپز ، قرار داد که گواه نقض کامل قانون است. لوپز از اولین سلبریتی هایی است که چنین خسارتی را متحمل می شود. تا پیش از این سلبریتی ها آزادانه از عکس هایی که پاپاراتزی ها می انداختند استفاده می کردند، اما اکنون این موضوع نشان می دهد سلبریتی ها با محدودیت هایی رو به رو می شوند.

جالب است که اینستاگرام نیز این عکس را حذف کرده است. بنابراین در صورت هر نوع تخلف سلبریتی ها در اینستاگرام نیز با بن بست مواجه می شوند.

 

جنیفر لوپز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین