کد خبر: 40798 A

برندگان عصر جدید بازیگر شدند

برندگان عصر جدید بازیگر شدند

دو استعداد جوانی که در برنامه "عصر جدید" مطرح شدند به‌عنوان بازیگر روی صحنه تئاتر رفتند.

ایران آرت: این روزها نمایش "مهلت" به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد رئیسی در تماشاخانه پالیز اجرای خود را در حالی آغاز کرده که در میان  انبوه بازیگرانی که دارد، نام کیارش رکنی‌نژاد و محمد زارع دیده می‌شود. این‌دو در برنامه عصر جدید حضور داشتند.

محمد زارع پسری با حرکات عجیب که در عصر جدید توانست به عنوان دومین برنده این مسابقه شناخته شد و کیارش رکنی‌نژاد هم  بیت‌باکس‌کاری است که بعد از حضور در خندوانه و سپس عصر جدید، در میان مردم شهرتی به‌هم زده.  کارگردان این نمایش که 2 روز است اجرایش آغاز شده و شب گذشته به دلیل مشکلات فنی روی صحنه نرفت، محمد رئیسی است؛ کارگردانی که بعد از نمایش "تهمینه در هفت‌خان رستم" دومین کار حرفه‌ای خود را تجربه می‌کند. 

رئیسی درباره انتخاب زارع و رکنی‌نژاد به همشهری می‌گوید: "نمایش ‌مهلت‌، 4 اپیزود دارد که 3اپیزود آن بازیگران مونولوگ می‌گویند و اپیزود آخر نیز دیالوگ است. شیوه اجرایی کار بر اساس فرم، حرکت و موسیقی بوده و با توجه به سازه‌‌ بزرگی که به عنوان دکور داشتیم، نیازمند 2 فرد بودیم که بتوانند در حرکت و فرم و ایجاد صدا به ما کمک کنند."

وی ادامه می‌دهد: "یکی از دوستان پیگیر بود تا اینکه به محمد زارع و رکنی‌نژاد رسیدیم و آنها نیز موافقت کردند." رئیسی عنوان می‌کند که در نمایش، فضای سوررئال داریم و فرم و حرکت ارتباط میان بازیگران را پیوند می‌دهد و اصواتی که استفاده می‌شود، به نوعی گروه فرم را همراهی می‌کند."

 استفاده از چهره‌های تلویزیونی در تئاتر و سینما سابقه  طولانی  دارد. در چند سال اخیر برندگان مسابقات استندآپ کمدی‌ برنامه خندوانه با  بازی‌ در نقش‌های کوتاه وارد کار سینما شدند.

 

بیت باکس عصر جدید محمد زارع کیارش رکنی نژاد محمد رئیسی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین