کد خبر: 40762 A

پیشنهاد جالب کیلین مورفی برای نقش جیمز باند

پیشنهاد جالب کیلین مورفی برای نقش جیمز باند

برای طرفداران جیمز باند جذاب خواهد بود اگر ستاره "پیکی بلایندرز" نقش مامور 007 را ایفا کند اما خود او نظر دیگری دارد.

ایران آرت: کیلین مورفی به شایعات درباره احتمال بازی او در نقش جیمز باند پاسخ داد و گفت گرچه "به شدت مفتخر است" که جانشین بازیگر بزرگی مانند دنیل کرگ شود، اما به نظرش مامور ۰۰۷ بعدی باید خانم باشد.

نام ستاره سریال "پیکی بلایندرز" تنها یکی از اسامی است که شایعه شده نقش بعدی مامور ۰۰۷ را بعد از نقش‌آفرینی نهایی دنیل کرگ در این نقش در سال آینده با فیلم "وقتی برای مردن نیست"، بر عهده خواهد گرفت ولی او اخیرا از جانب خواهرزاده ایان فلمینگ، خالق جیمز باند نیز برای این نقش تمجید شده که گفته است به نظرش مورفی جاسوس "باحال، جذاب و یکه‌بزنی" خواهد بود.

مورفی به جی‌کیو گفت: "این بحث‌ها به نظر بیشتر برای بازار گرم‌کنی دست‌اندرکاران است که حرف از کسی که بزنند که از قضا در یک سریال تلویزیونی نقشی مشابه ایفا کرده و گهگاه کت‌وشلوار رسمی به تن می‌کند ... البته باید بگویم که به شدت مفتخرم که برای ایفای چنین نقشی از من حرف زده می‌شود. ولی به نظر من یک خانم باید مامور بعدی باشد".

به گزارش ایندیپندنت، جیلیان اندرسون، لاشانا لینچ، ادریس البا، ریچارد مدن، و همبازی مورفی در پیکی بلایندرز، تام هاردی نیز از جمله دیگر نامزدهای احتمالی برای ایفای این نقش هستند.

"وقتی برای مردن نیست" که شاهد حضور کرگ در نقش باند برای بار پنجم و آخر است، در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ در بریتانیا راهی پرده سینماها خواهد شد.

 

جیمز باند هالیوود کیلین مورفی پیکی بلایندرز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین