کد خبر: 40760 A

طوفان شرور معروف در سینماها/ جوکر رکورد زد

طوفان شرور معروف در سینماها/ جوکر رکورد زد

علیرغم هجمه‌هایی که علیه "جوکر" به کارگردانی تاد فیلیپس ایجاد شد، این فیلم موفق به ثبت یک رکورد تاریخی شد.

ایران آرت: چند هفته جنجال و اخبار منفی درباره خشونت آمیز بودن "جوکر" نتوانست مقابل موفقیت این ساخته تاد فیلیپس در گیشه بایستد و این فیلم رکورد فروش روز اول در ماه اکتبر را شکست. "جوکر" فقط در روز جمعه حدود ۴۰ میلیون دلار فروخت.

این فیلم با بازی یواکین فینکس در نقش مردی روان پریش که به تدریج به خطرناک‌ترین مجرم گاتام سیتی تبدیل می‌شود و با درجه بندی سنی R (محدود شده برای نوجوانان) اکران شده، بر اساس پیش بینی‌ها تا پایان یکشنبه رقم قابل توجه ۹۲ میلیون دلار از گیشه آمریکای شمالی کسب می‌کند.

به گزارش آی سینما، برآوردها نشان می‌دهد که کمترین و بیشترین میزان فروش اولین آخر هفته "جوکر" بین ۸۰ تا ۹۵ میلیون دلار خواهد بود اما قطعی است که "ونوم" (با افتتاحیه ۸۰.۳ میلیون دلار فروش سه روز نخست) را شکست می‌دهد و عنوان بهترین افتتاحیه در ماه اکتبر را به نام خود می‌زند.

قرار دادن یک ضدقهرمان تشنه خشونت باعث شد هشدارهایی درباره احتمال بروز خشونت بعد از نمایش فیلم داده شود و بخصوص خانواده‌های کشتار سال ۲۰۱۲ در سالن سینمایی در شهر آرورا از اکران "جوکر" ابراز نگرانی کردند.

این فیلم در جشنواره فیلم ونیز اولین بار به نمایش درآمد و جایزه شیر طلایی این جشنواره را به خود اختصاص داد و تحسین منتقدان را هم برانگیخت.

"جوکر" همچنین در خارج از آمریکای شمالی هم موفق بوده و طی دو روز نمایش بیس از ۵۷ میلیون دلار درآمد کسب کرده است.

 

جوکر خواکین فینیکس واکین فینیکس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین