کد خبر: 40732 A

صحبت‌های حدیث میرامینی درباره نقش نازگل/ چرا خانم بازیگر در فصل سوم "ستایش" حضور ندارد؟

صحبت‌های حدیث میرامینی درباره نقش نازگل/ چرا خانم بازیگر در فصل سوم "ستایش" حضور ندارد؟

حدیث میرامینی که در سریال "ستایش" نقش نازگل را بر عهده داشت، در پستی اینستاگرامی درباره عدم حضورش در فصل سوم این مجموعه توضیح داد.

ایران آرت، حدیث میرامینی در فصل دوم "ستایش" نقش نازگل را بازی می‌کرد. دختر ستایش که حالا بزرگ شده و در آستانه ازدواج بود. این بازیگر اما در فصل سوم این سریال حضور ندارد و لاله مرزبان جایگزین او شده است. 

میرامینی با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش دلیل این ماجرا را تنها نداشتن وقت کافی برای حضور در این پروژه عنوان کرده و نوشت: "سلام دوستان. با پخشِ فصلِ سومِ سریالِ ستایشراجع به عدم حضورِ من خیلى سوال پرسیده شده، خودم رو موظف دونستم توضیح بدم که؛ علتِ نپذیرفتنِ همکارىِ مجدد و نبودِ من کنارِ دوستان فقط و فقط به انتخابِ شخصىِ بنده راجع به نقش و نداشتنِ زمانِ مناسب براى همکارى مربوط میشود و مبنى بر هیچ گونه مشکلى با کارگردانِ عزیز و محترم ِ این مجموعه نبوده ( لازم به ذکر است که من تجربه ى بازى در سریالِ موفقِ (در جستجوىِ آرامش ) رو اخیراً با جنابِ سلطانى داشتم )

ممنونم از لطفى که همگى نسبت بهم دارید و عذر خواهى از دوستانى که ابرازِ ناراحتى کردن نسبت به این ماجرا و نبودِ من. آرزوى موفقیت براى این تیم و بازیگر ِ جدیدِنقشِ نازگل به امیدِ اتفاقاتِ خوب"

 

سریال ستایش حدیث میرامینی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین