کد خبر: 40714 A

طراحی خانه‌های شیشه‌ای برای یادبود قربانیان خشونت/ عکس

طراحی خانه‌های شیشه‌ای برای یادبود قربانیان خشونت/ عکس

در این پروژه ۷۰۰ آجر سفید در ۴ خانه به کار رفته است که نشان‌دهنده قربانیان خشونت‌های ناشی از سلاح در هر هفته در امریکا است.

ایران آرت: پروژه گروه طراحی MASS، خانه‌های شیشه‌ای است که با آیتم‌هایی متعلق به قربانیان خشونت‌هایی که در آنها سلاح گرم به کار رفته پر شده است.

این پروژه کاری مشترک از گروه MASS، هانک ویلیس توماس، هنرمند مفهوم‌گرا و گروه‌های مردمی و غیر اقتصادی ضد سلاح‌های گرم در امریکا Purpose Over Plain و Everytown for Gun Safety, است. این یادبود که مرکز فرهنگی شیکاگو نصب شده است و بر اساس مطالعاتی است که این مرکز در مورد قربانیان ناشی از سلاح‌های گرم انجام داده است. تحقیقاتی که نشان می‌دهد ۱۰۰ مرگ ناشی از سلاح گرم در روز و ۳۶۳۸۳ مرگ در سال مرتبط با استفاده از اسلحه در امریکا است.

به نقل از زما، در این پروژه ۷۰۰ آجر سفید در ۴ خانه به کار رفته است که نشان‌دهنده قربانیان خشونت‌های ناشی از سلاح در هر هفته در امریکا است. فضاهای خالی میان آجرها هم با اشیایی متعلق به قربانیان شامل پلاک هایی که نام، تاریخ تولد و سال درگذشت آنها روی آن درج شده پر شده است.

به علاوه یادبودهایی از قربانیان شامل وسیله یا لباسی که در زمان خشونت همراه داشته‌اند نیز در بعضی از کابین‌ها قرار داده شده است که تاثیر احساسی زیادی بر مخاطب دارد.

2

3

معماری طراحی معماری مدرن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین