کد خبر: 40672 A

ژولیت بینوش و کاترین دنوو به سینما می‌آیند

ژولیت بینوش و کاترین دنوو به سینما می‌آیند

"حقیقت" به کارگردانی هیروکازو کورئیدا ژاپنی با بازی ژولیت بینوش و کاترین دنوو اکران می‌شود.

ایران آرت: جدیدترین فیلم "هیروکازو کورِاِدا" کارگردان سرشناس ژاپنی برنده نخل طلای کن با عنوان "حقیقت" توسط "تی‌کَست" توزیع کننده محلی در سینماهای کره جنوبی اکران می‌شود.

این کارگردان تحسین شده، در مراسم افتتاحیه جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان غایب بود، او در این روز به عنوان فیلمساز سال آسیا معرفی شد. اما او هم اکنون به این جشنواره  رسیده و پیش از اکران ویژه "حقیقت"، جایزه خود را دریافت می‌کند.

"حقیقت" اولین فیلم بلند کوره اِدا است که خارج از ژاپن فیلمبرداری شده و به زبانی غیر از ژاپنی ارائه شده است.

هنرپیشگان عمدتا فرانسوی این فیلم شامل "ژولیت بینوش"، "اتان هاوک" و "کاترین دنوو" می‌شوند.

حقوق بین‌المللی فیلم "حقیقت" در اختیار شرکت ژاپنی "گاگا" در فهرستی از کشورهای مشخص و کمپانی "ویلد بانچ" شعبه پاریس قرار دارد.

به گزارش فارس، "تی‌کَست" شرکت پخش‌کننده این فیلم در کره جنوبی، قبلا اکران موفق فیلم‌هایی چون "خواهر کوچک‌تر ما"، "پس از طوفان" "قتل سوم" و "سارقان فروشگاه(برنده نخل طلای کن۲۰۱۸) که همگی ساخته کورِاِدا هستند را در کارنامه خود دارد.

کوره اِدا در چند روزی که در رویداد جشنواره فیلم بوسان حضور دارد، علاوه بر اکران فیلمش، یک مسترکلاس و نشست‌های پرس و پاسخ را در خلال جشنواره برگزار می‌کند.

حضور دو سال پیش کوره اِدا در جشنواره بوسان به عنوان مدیر تولید فیلم "ده سال ژاپن" بود. این پروژه با همکاری شش کارگردان مطرح ژاپنی و با موضوع دیدگاه‌هایشان در مورد ده سال آینده ژاپن ساخته شده بود.

ژولیت بینوش کاترین دنو هیروکازو کورئیدا فیلم حقیقت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین