کد خبر: 40657 A

کتاب تجربه‌های پزشکی معین با کودکان

کتاب تجربه‌های پزشکی معین با کودکان

یادداشت‌های این مجموعه کتاب، حاصل گفت‌وگوهایی است که معین طی سالیان مختلف با بیماران کودک خود داشته و در پایان هر یادداشت، نکاتی از جنبه پزشکی، اجتماعی و تربیتی ذکر شده است

ایران‌آرت: همزمان با هفته‌ ملی و روز جهانی کودک، مجموعه‌ای از تجربیات مصطفی معین از چند دهه پزشکی در حوزه‌ کودکان در قالب مجموعه‌ای چهارجلدی منتشر و رونمایی می‌شود.

این خبر را شهر کتاب مرکزی منتشر کرده و نوشته است: وزیر اسبق علوم و تحقیقات، و متخصص بیماری‌های کودکان و فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی، به‌تازگی تجربه‌اش از سال‌ها طبابت در حوزه‌ی کودکان را در چهار جلدی «40کودک» به رشته‌ تحریر درآورده که در مراسمی در روز 15 مهرماه از ساعت 17 در شهر کتاب مرکزی رونمایی می‌شود.

یادداشت‌های این مجموعه کتاب، حاصل گفت‌وگوهایی است که معین طی سالیان مختلف با بیماران کودک خود داشته و در پایان هر یادداشت، نکاتی از جنبه پزشکی، اجتماعی و تربیتی ذکر شده است.

خاطرات و شرح تجربه‌های رییس مرکز تحقیقات ایمونولوژی و آسم و آلرژی از چند دهه طبابت برای کودکان، بخش دیگری از محتوای این یادداشت‌ها را دربر گرفته است.

این مجموعه به شکلی نفیس از سوی انتشارات نقش شمسه در چهار جلد با عناوین «کودک خشن»، «رویاهای کودکانه»، «محبت‌های کودکانه» و «لطیفه‌ای از زبان عسل» به بازار کتاب عرضه خواهد شد.

شهر کتاب مرکزی در خیابان شریعتی، نرسیده به خیابان معلم واقع شده است.

 

 

شهر کتاب مرکزی مصطفی معین کتاب 40کودک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین