کد خبر: 40640 A

سلبریتی زن ترک: بازیگر با ادعایی هستم/ ماجرای زندگی تلخ بدون عشق

سلبریتی زن ترک: بازیگر با ادعایی هستم/ ماجرای زندگی تلخ بدون عشق

بازیگر مشهور ترک که به تازگی در فیلم "ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان" محصول مشترک ایران و ترکیه بازی کرده است می‌گوید به کار خودش اطمینان دارد و می‌داند از پس هر نقشی برمی‌آید.

ایران آرت: هازال تورسان بازیگر ۳۳ ساله مشهور اهل ترکیه است. هازال متولد آنکارا بوده و با نقش آسلی دنیزر در سریال "پول کثیف، عشق" به شهرت رسید.

او در ۷ می ۱۹۸۵ متولد شد و دوره ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان خود را در این شهر گذراند. هازال پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان وارد دانشگاه هنر آنکارا شد و در رشته زبان، تاریخ و جغرافیا به تحصیل پرداخت. او این رشته را در نیمه راه رها کرد و به رشته تئاتر رو آورد.

هازال تورسان اولین تجربه بازیگری خود را در سریال طولانی "فراموشم نکن" که تولید آن از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۵ به طول انجامید آغاز کرد. او پس از بازی در این سریال وارد دنیای تبلیغات تلویزیونی شد و کار گویندگی تبلیغات را آغاز کرد.

تورسان سپس در سریال "لطیفه" که با نام "پول کثیف، عشق" نیز شناخته می‌شود در نقش آسلی ظاهر شد و در کنار بازیگرانی همچون توبا بویوکوستان و انگین آکیورک به ایفای نقش پرداخت. او با بازی در این نقش توانست طرفداران بسیاری پیدا کند و بین مردم شناخته شود. او در حین بازی در سریال‌ها به بازی در تبلیغات تلویزیونی نیز ادامه می‌داد.

painofkermit-20190430-0004-2

در سال ۲۰۱۶، از هازال تورسان برای بازی در فیلم کمدی درام "انتقام شیرین" دعوت به عمل آمد. او توانست مانند دفعات قبل بازی خوبی در این فیلم به نمایش بگذارد. هازال در سال ۲۰۱۷ در سریال پرطرفدار فضیلت "خانوم و دخترانش" در نقش یاسمین ظاهر شد.

هازال تورسان اخیرا در فیلمی به نام ترانه‌ای "عاشقانه برایم بخوان" به کارگردانی مهرداد غفارزاده که ۷۰ درصد آن در استانبول فیلمبرداری شده به ایفا نقش پرداخته است. او در این فیلم که محصول مشترک ایران و ترکیه به حساب می‌آید در نقش سارا که دلال خرید و فروش املاک است ظاهر شده است. وی در کنار بازیگران ایرانی همچون پژمان بازغی، افسانه پاکرو، فرناز محمودی، آیتک جاوید، امید روحانی و سارا احمدی به هنرنمایی پرداخته است.


MV5BZGZmMmUxZWMtYjQzMi00NjI2LWJiZTUtNTQxNzcxYWY4NjlhXkEyXkFqcGdeQXVyMzA1ODY4NjQ@._V1_SY1000_SX1000_AL_
در ادامه گفت‌وگوی این بازیگر با رسانه ترک که توسط سایت وای‌آره ترجمه شده است را می‌خوانید.

در سریال فضیلت خانم و دخترانش، بهترین ویژگی که در نقش یاسمین دیدید چی بود؟

 من به عنوان یک بازیگر نقشم رو با هر ویژگی ای که داشته باشه دوست دارم. یاسمین زن خطرناکی هست که به خاطر رسیدن به اهداف خودش میتونه هر کسی رو قربانی کنه. اگر احساساتش رو کنار بگذاریم این بدترین ویژگی یاسمین هست. ویژگی که دوست دارم اینه که استعداد شوخ طبعیش رو حفظ کرده. 

اینکه گفته میشه آدم مثبت و با درکی هستید درسته؟

 بله. من همیشه سعی کردم مثبت نگر باشم و شاید این مثبت بودن باعث میشه فرد با درکی به نظر برسم. من معتقدم برای محافظت از خودت و نزدیکانت در مقابل سختی های زندگی باید مثبت اندیش باشی.

چه‌قدر در کار بازیگری ادعا دارید؟ نقشی رو که ادعا دارید بهترین بازی رو با اون به نمایش گذاشتید کدام نقش بوده؟

دلیل این که در ترم سه دانشگاه رشتم رو عوض کردم و تئاتر خوندم این بود که بتونم خودم و توانایی‌هام رو به اثبات برسونم. من در یک دانشگاه خوب درس خوندم، استادایی خوبی داشتم و یه آموزش خوب دیدم. من شغلم رو با هیجان و عشق انجام میدم. به نظر من، اینکه آموزش خوبی ببینی و اینکه کاری رو که به خاطرش آموزش دیدی رو با عشق انجام بدی این خودش موفقیت بزرگیه.

من کاری رو که می‌تونم انجام بدم یا نمی‌تونم انجام بدم، مرزهای خودم و خیلی چیزهای دیگه رو که مختص خودم هست رو به خوبی می‌شناسم به همین دلیل به خودم و کاری که انجام میدم اطمینان دارم. من در کل در کارم با ادعا هستم و نقشی رو که بیشترین ادعا رو توش دارم در روزهای آینده به همراه شما خواهم دید.

1

نظرتون در مورد عشق و مسائل عاشقانه چیست؟

اولویت همه ما در زندگی کمبودهای خودمون هست و و به این امید زندگی رو ادامه میدیم که به پایان نرسه. این موضوع در مورد عشق هم صدق می‌کنه و وقتی شما اون رو در مورد عشق در نظر می‌گیرید منظره فوق‌العاده‌ای به وجود میاد اما فعلا منظره من فوق‌العاده نیست.

خب چه مردی میتونه شما رو جذب کنه؟

مردی که کارش رو به خوبی و با عشق انجام بده همیشه میتونه منو جذب کنه و زمانیکه یک لبخند شیرین هم به لب داشته باشه جذابیت اون مرد برای من چند برابر میشه.

 

ترکیه سینما بازیگر زن خانم بازیگر ایرانی هازال تورسان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین