کد خبر: 40627 A

روایت خواننده زن از مهاجرت به آمریکا

روایت خواننده زن از مهاجرت به آمریکا

ایران آرت: سلنا گومز در حالی که ترس خود را از آینده کشور پنهان نمی‌کند، در مورد مهاجرت و سفر خانواده‌اش به آمریکا گفته است.

در مقاله‌ای که در ستون مقابل سردبیر در مجله تایم روز سه شنبه منتشر شده است، این خواننده روایت می‌کند که چگونه عمه‌اش در دهه ۱۹۷۰ در پشت یک کامیون از مرز مکزیک به ایالات متحده آمریکا گذشت، قبل از این که سایر اعضای خانواده بعداً به دنبال او راهی این سفر شوند.

این خواننده ۲۷ ساله نوشت: "پدربزرگ و مادربزرگ من بعد از عمه‌ام آمدند و خیلی زود پدرم در تگزاس به دنیا آمد. من در سال ۱۹۹۲ به عنوان یک شهروند آمریکایی به دنیا آمدم و این را مدیون شجاعت و فداکاری آنها هستم".

او نوشته است: "در طول چهار دهه گذشته، اعضای خانواده من برای به دست آوردن شهروندی ایالات متحده سخت تلاش کرده‌اند. مهاجرت بدون مجوز موضوعی است که من هر روز به آن فکر می‌کنم، و هرگز فراموش نمی‌کنم که چقدر خوشبختم که به لطف خانواده‌ام و اقبالم در این کشور به دنیا آمده‌ام".

به گزارش ایندیپندنت، گومز سپس ادامه داده که بحث فعلی پیرامون مهاجرت در آمریکا باعث شده است که او نگران کسانی باشد که در موقعیت‌های مشابه قرار دارند و برای کشورش بیمناک است.

در ادامه این خواننده توضیح داد که او "ادعا نمی‌کند که متخصص است"، اما مهاجرت یک "مسئله انسانی" است و کشور باید به افرادی که تحت تأثیر قرار گرفته‌اند "گوش کند".

او نوشت: "مهاجرت فراتر از سیاست و تیتر اخبار است. این یک مسئله انسانی است و افراد واقعی را تحت تأثیر قرار می‌دهد و زندگی‌های واقعی را از بین می‌برد. چگونگی برخورد با آن با انسانیت ما، همدلی ما، دلسوزی ما ربط پیدا می‌کند. نحوه برخورد با همنوعان‌مان نشان می‌دهد که ما که هستیم".

گومز همچنین فاش کرد که در سال ۲۰۱۷ برای تهیه کنندگی سریالی به نام "زندگی بی مدرک" برای نتفلیکس به او رجوع شد. این سریال به زندگی هشت خانواده مهاجر در ایالات متحده که با اخراج احتمالی روبرو هستند، می‌پرداخت.

سلنا گومز خواننده زن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین