کد خبر: 40528 A

امین حیایی دلیل موفقیت‌هایش را فاش کرد

امین حیایی دلیل موفقیت‌هایش را فاش کرد

امین حیایی در سال‌های اخیر بار دیگر موفق به جلب توجه تماشاگران و منتقدین سینما شده است و دارد دوران موفقی را در سینما می‌گذراند.

ایران آرت: شامگاه 8 مهر ماه  مراسم اکران و نشست خبری فیلم سینمایی "درخونگاه" در پردیس سینمایی باغ کتاب برای اهالی رسانه با حضور علی علایی مجری نشست خبری، سیاوش اسعدی کارگردان، منصور سهراب پور تهیه کننده و امین حیایی بازیگر نقش اصلی مرد فیلم برگزار شد.

در این جلسه سیاوش اسعدی درباره تفاوت پایان بندی نسخه اکران شده فیلمش نسبت به نسخه جشنواره فیلم فجر گفت: مقداری از اصلاحات به فیلم وارد شد و آن را انجام دادیم و به این شکل درآمد. ما خودمان را با شرایطی که پیش آمد وفق و اصلاحات را انجام دادیم و البته این پایان بندی هم به نوعی برای من جذاب و امیدوار کننده تر است.

سیاوش اسعدی در خصوص انتخاب محمود جعفری گفت: برای انتخاب یک سری نقشهایی که در این فیلم است به اندازه کمتر از انگشتان یک دست گزینه داشتیم که محمود جعفری یکی از آن ها بود و شاید نقش او را در سینما فقط سه نفر میتوانند بازی کنند. او در بازی‌اش مزه‌ای دارد که به پدر قصه نزدیک بود و شیرینی اش به تلخی فیلم اضافه میکرد و توانست به بهترین نحو اجرا کند.

کارگردان "درخونگاه" ادامه داد: امین حیایی هم اولین انتخاب من بود و حتی چند مرتبه‌ای که تهیه کننده عوض شد او و شریفی نیا همیشه انتخاب اول من بود.

حیایی درباره ایفای نقشش در این فیلم که مورد توجه قرار منتقدان گرفته، بیان کرد: علت موفقیت‌های چند فیلم اخیرم این بود که خودم را به متن و کارگردان و فیلم واگذار کردم و  سعی کردم واو به واو فیلمنامه را بگویم و حس و حالش را به بهترین نحو بیرون بیاورم.

اسعدی در خصوص نقش امین حیایی، گفت: برای امین حیایی، برعکس محمود جعفری آدمهای بیشتری بود اما من میدانستم با حیایی درخشان می‌شود و اینطور شد. وقتی با امین به لحاظ هوش و تکنیک بازیگری و شخصیت و بزرگی بالایی که دارد کار میکنید سخت است با دیگر بازیگران کار کرد.

سهرابپور در خصوص کم رنگ بودن نقش جمشید هاشم پور در فیلم، بیان کرد: درباره هاشمپور بگویم که اسعدی موافق حضور هاشم‌پور در فیلم با این سکانس کم نبود ولی با نظر من اضافه شد. هاشم پور با حضورش در فیلم بر سر ما منت گذاشت و به شخصه و قطعا مردم این بازیگر محبوب را بسیار دوست دارند و کم و زیاد بودن نقش برای آنها مهم نیست.

در پایان نشست امین حیایی درباره رسیدن به شخصیت رضا و حساس بودن آن برای پرهیز از تکراری شدن، گفت: واقعا هرچه بود از فیلمنامه و با هماهنگی اسعدی اتفاق افتاد و واقعا لب مرز حرکت کردیم اما اینکه بخواهم از بیرون دنبال این نقش بگردم چنین نبود.

 

امین حیایی درخونگاه سیاوش اسعدی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین