کد خبر: 40486 A

گیشه سینما در تصرف برد پیت فضانورد

گیشه سینما در تصرف برد پیت فضانورد

"به سوی ستارگان" با بازی برد پیت گیشه جهانی را برای دومین هفته متوالی تحت سلطه خود گرفت.

ایران آرت: فیلم درام فضانوردی با بازی برد پیت، در این هفته از ۵۰ گیشه بین المللی (غیر از گیشه آمریکای شمالی) ۱۸ میلیون دلار فروش داشت و به راحتی در رتبه نخست جهان در بین فیلم‌های هالیوودی قرار گرفت.

فیلم "به سوی ستارگان" بعد از دو هفته اکران در سینماها، ۵۳ میلیون دلار در کشور‌های خارجی فروش داشته و به اضافه گیشه آمریکای شمالی، به فروش ۸۹ میلیون دلار رسیده است. این فیلم در روسیه با ۳ میلیون دلار و در برزیل با ۹۰۰ هزار دلار کار خود را آغاز کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، انیمیشن فانتزی "نفرت انگیز" که صدرنشین گیشه هالیوود شده بود، با ۲۹ میلیون دلار در رتبه بعدی است. این انیمیشن در ۲۷ بازار بین الملل نمایش داشت که بیشترین فروش آن در مکزیک با ۲ میلیون دلار، برزیل با ۱.۵ میلیون و آلمان با ۷۰۰ هزار دلار رقم خورد. داستان این انیمیشن در کشور چین رقم می‌خورد و از سه شنبه در گیشه این کشور به نمایش گذاشته خواهد شد. "نفرت انگیز" داستان دختری است که با یک ماجراجویی افسانه‌ای روبرو می‌شود و قصد دارد، یک موجود عجیب و غریب که نام او را اورست گذاشته، به خانواده اش بازگرداند.

فیلم سینمایی "آن" هم با وجود افت ۴۸ درصدی، ۱۱ میلیون دلار دیگر فروش داشت. فروش بلیت این فیلم تا کنون ۴۱۷ میلیون دلار اعلام شده است.

 

برد پیت به سوی ستارگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین