کد خبر: 40431 A

حضور مهران مدیری در فیلم جنگی/ مهدویان به قولش عمل نکرد

حضور مهران مدیری در فیلم جنگی/ مهدویان به قولش عمل نکرد

محمدحسین مهدویان برای ساخت فیلم چهارمش داستان بمباران شیمیایی سردشت را در نظر دارد و قرار است آن را در یکی از روستاهای مرزی غرب کشور بسازد.

ایران آرت: محمدحسین مهدویان  بعد از "ماجرای نیمروز: رد خون" اگرچه قول داده بود دیگر سراغ موضوع‌های سیاسی و تاریخ معاصر کشور نرود، اما به پیمان خود وفادار نمانده است. محمدحسین مهدویان که پیش از این هم بارها در مصاحبه‌هایش از علاقه به تاریخ معاصر و البته آشنایی‌اش با این حوزه گفته است، برای فیلم تازه‌اش هم باز به سراغ سوژه‌ای از تاریخ سیاسی معاصر کشورمان رفته است. سوژه‌ای تلخ و بی‌رحمانه از دل جنگ.

به گزارش خبرآنلاین، محمدحسین مهدویان با سابقه ساخت "ماجرای نیمروز"، "ایستاده در غبار"، "لاتاری" و ...  مدتی است تولید فیلم جدیدش به نام "درخت گردو" را در خوی آغاز کرده. او این بار از تیم همیشگی خود فاصله گرفته و به سراغ تهیه‌کننده و بازیگران دیگری رفته است.

سیدمصطفی احمدی، تهیه‌کننده پروژه‌های اخیر مهران مدیری این بار در قامت تهیه‌کننده فیلم مهدویان حاضر شده است و مهران مدیری و پیمان معادی هم به عنوان بازیگران این فیلم انتخاب شده‌اند. 

اما او اینبار سراغ چه سوژه‌ای رفته است؟ گفته می‌شود مهدویان برای ساخت فیلم چهارمش داستان بمباران شیمیایی سردشت را در نظر دارد و قرار است آن را در یکی از روستاهای مرزی غرب کشور بسازد و به جشنواره سی‌وهشتم فیلم فجر برساند. مهران مدیری که روز گذشته ویدئوی استقبال مردم از حضورش در بانه در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت در این فیلم یک نقش کاملا جدی را ایفا می‌کند و تا اینجای کار از هادی حجازی‌فر بازیگر ثابت فیلم‌های قبلی مهدویان خبری نیست.

 

مهران مدیری پیمان معادی محمدحسین مهدویان فیلم جنگی ماجرای نیمروز: رد خون درخت گردو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین