کد خبر: 40333 A

اکران ۹ فیلم ایرانی در بارسلونا/ "رقص پا" رونمایی می‌شود

اکران ۹ فیلم ایرانی در بارسلونا/ "رقص پا" رونمایی می‌شود

۹ فیلم از سینمای ایران در بخش‌های مختلف جشنواره‌ فیلم‌های آسیایی بارسلونا به نمایش درمی‌آید.

ایران آرت: هفتمین دوره جشنواره فیلم‌های آسیایی بارسلون اسپانیا، ۹ فیلم از سینمای ایران را در بخش‌های مختلف این رویداد سینمایی به روی پرده می‌برد.

به گزارش ایسنا، فیلم «رقص پا» ساخته مزدک میرعابدینی در بخش مسابقه رسمی این دوره جشنواره به نمایش درمی‌آید و سه فیلم «روزهای نارنجی» (آرش لاهوتی)، «اردک‌لی» (بهروز غریب‌پور) و «اتاق تاریک» (روح‌الله حجازی) در بخش پانوراما روی پرده خواهد رفت.

همچنین بر اساس اعلام روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در بخش اکتشافات این جشنواره نیز فیلم‌های «یه‌وا» (آناهید آباد) و «اولین امضا برای رعنا» (علی ژکان) نمایش داده می‌شوند و فیلم‌های «نسترن‌های وحشی» (رهبر قنبری) و «پاستاریونی» (سهیل موفق) نیز میهمان  بخش توسعه سینمای آسیا- اقیانوسیه (نت‌پک) خواهند بود.

«آستیگمات» (مجیدرضا مصطفوی) نیز نهمین فیلم ایرانی است که در این دوره جشنواره، در بخش نمایش‌های ویژه به روی پرده خواهد رفت.

هفتمین دوره جشنواره فیلم‌های آسیایی بارسلون با هدف نزدیک کردن مخاطبان محصولات فرهنگی با روایت‌ها و داستان‌های قاره آسیا و نمایش گزیده تولیدات سینمایی ۲۵ کشور این قاره، از ۱۲ مهر تا ۹ آبان سال‌جاری (۴ تا ۳۱ اکتبر) برگزار می‌شود.

در این رویداد، منتخبی از آثار سینمای ایران، با همکاری و همت جشنواره فیلم‌های آسیایی بارسلون، بنیاد سینمایی فارابی و سایر پخش‌کنندگان فیلم از ایران به روی پرده خواهد رفت. 

 

بهروز غریب پور اردک لی رقص پا روزهای نارنجی آرش لاهوتی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین