کد خبر: 40253 A

تریلر فیلم "برکینگ بد" رونمایی شد/ جسی پینکمن در تقلای گریز از جهنم

تریلر فیلم "برکینگ بد" رونمایی شد/ جسی پینکمن در تقلای گریز از جهنم

آرون پل دوباره در نقشی ظاهر شده که پنج نامزدی و سه جایزه‌ی امی را برایش به همراه داشته بود.

ایران آرت: تریلر رسمی فیلم «برکینگ بد» که نت‌فلیکس آن را تحت عنوان «ال کامینو: فیلمی از برکینگ بد» (El Camino: A Breaking Bad Movie) معرفی می‌کند، در حین برگزاری هفتاد و یکمین مراسم اهدای جوایز امی روی ایر رفت و مطابق انتظار هواداران سریال درام شبکه‌ی AMC مملو از لحظات پرتنش بود. این فیلم بیش از شش سال پس از پخش اپیزود پایانی «برکینگ بد» منتشر می‌شود اما داستان آن به گونه‌ای روایت خواهد شد که گویی زمانی سپری نشده است. تمرکز فیلم به شخصیت «جسی پینکمن» با بازی «آرون پل» معطوف شده و وقایعی به تصویر کشیده خواهد شد که پس از آزادی او از چنگال دار و دسته‌ی جنایتکاران روی می‌دهند.

«وینس گیلیگان» خالق سریال، نویسندگی و کارگردانی فیلم را برعهده دارد و شخصیت‌های محبوب زیادی از جمله «اسکینی پیت» با بازی «چارلز بیکر» و «بجر» با بازی «مت ال. جونز» را بازگردانده است. جسی در این فیلم باید با حوادث گذشته کنار بیاید تا آینده‌ی بهتری برای خود به وجود آورد.

به گزارش ۳۰نما، پل که پنج بار به خاطر بازی در نقش «جسی پینکمن» نامزد امی بهترین بازیگر مرد نقش مکمل شده، در مصاحبه با نیویورک تایمز در مورد بازگشت به این نقش گفته بود: «بخشی از روایت «برکینگ بد» است که فکر نمی‌کردم باید وجود داشته باشد. با این حال اکنون که ساخته شده بسیار خوشحالم… حدود یک دقیقه پس از خواندن فیلمنامه نمی‌توانستم حرف بزنم. غرق در افکار مختلف شدم. به عنوان بازیگری که نقش این شخصیت را بازی کرده، بسیار خوشحال بودم که وینس مرا در این ماجراجویی با خود همراه کرده است.»

گیلیگان «ال کامینو» را در شهر آلباکرکی نیومکزیکو با همکاری «مارشال آدامز» فیلمبرداری کرد که تصویربردار سریال «بهتر است با سال تماس بگیرید» بود. نت‌فلیکس هفته‌ی گذشته اعلام کرد که علاوه بر انتشار فیلم به صورت آنلاین، «ال کامینو» را به مدت سه روز در بیش از ۴۰ شهر آمریکا اکران می‌کند.

 

آرون پل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین