کد خبر: 40252 A

شانس اول بهترین بازیگر زن اسکار 2020

شانس اول بهترین بازیگر زن اسکار 2020

بر اساس گزارش‌ها رنه زلوگر با بازی در نقش جودی گارلند شانس زیادی برای دریافت اسکار دارد.

ایران آرت: پس از اکران فیلم "جودی" به کارگردانی روپرت گولد در جشنواره‌های سینمایی تلوراید، جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو و بورلی هیلز لس‌آنجلس، منتقدان به این باور رسیده‌اند که به‌احتمال زیاد رنه زلوگر، بازیگر آمریکایی و ایفاگر نقش میانسالی جودی گارلند (بازیگر فیلم جادوگر شهر اوز) در این فیلم خواهد توانست جایزه اسکار بهترین بازیگر زن 2020را از آن خود کند.

رنه زلوگر در سال 2003به‌خاطر ایفای نقش در فیلم "کوهستان سرد" (فیلمی با موضوع جنگ‌های داخلی آمریکا) توانسته بود جایزه اسکار بهترین بازیگر مکمل زن را از آن خود کند. فیلم "جودی" برای نخستین بار در سال‌جاری در 30آگوست در جشنواره فیلم تلوراید و در 10سپتامبر نیز در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به نمایش درآمد. این فیلم قرار است 27سپتامبر در آمریکا و 4اکتبر 2019در بریتانیا منتشر شود.

به گزارش همشهری، رنه زلوگر پیش از اکران فیلم جودی در بورلی هیلز در سخنانی گفت ما خیلی خوشحالیم از اینکه امشب فیلم جودی را در کنار شما می‌بینیم. من امیدوارم شما از این فیلم خوشتان بیاید و برای گارلند احساس دلتنگی کنید همانگونه که ما در هنگام ساخت فیلم برای وی احساس دلتنگی کردیم. 

فیلم "جودی" به ماه‌های آخر حیات جودی گارلند می‌پردازد. جودی گارلند در 47سالگی به‌طور ناگهانی در خواب درگذشت. گفته می‌شود مرگ وی بر اثر اوردوز ناشی از مصرف بیش از حد مسکن‌های خواب‌آور بوده است. همچنین در زمان کالبدشکافی وی مشخص شد که جودی گارلند دچار نارسایی کبدی نیز بوده است.

در سالن نمایش فیلم بورلی هیلز و زمان نمایش نام رنه زلوگر بر پرده نقره‌ای تماشاگران با شور و شعف خاصی وی را تشویق کردند. روتن تومیتوز بر مبنای 47نقد به این فیلم 87درصد امتیاز داده است. متا کریتیک نیز با استناد به‌نظر غالبا مثبت 16منتقدی که به این سایت رجوع کرده بودند به فیلم جودی از 100امتیاز 64امتیاز داده است.

 

اسکار اسکار 2020 رنه زلوگر فیلم جودی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین