کد خبر: 40161 A

درخواست دی‌کاپریو از 35 میلیون هوادار/ عکس

درخواست دی‌کاپریو از 35 میلیون هوادار/ عکس

ایران آرت: لئوناردو دی کاپریو یکی از بازیگران سرشناس هالیوود است که در حوزه مبارزه با تغییرات اقلیمی و حفاظت از محیط زیست نیز بسیار فعال است. اکنون او از همه هوادارانش درخواست کرده به مبارزه با تغییرات اقلیمی بپیوندند.

این بازیگر برنده اسکار از 35 هوادار خود در اینستاگرام خواست تا به اعتراضات جهانی فعالان محیط زیست در اعتراض به تغییرات اقلیمی که در کشورهای مختلف رخ می دهد بپیوندند.

در این بیانیه آمده است: "جمعه 20 سپتامبر تظاهراتی سراسری به رهبری گرتا تونبرگ علیه تغییرات اقلیمی رخ می دهد. او راه همراهی کنید و هشتگ اعتراض را دنبال کنید." گرتا تونبرگ ، فعال اقلیمی شانزده ساله است که اواخر ماه گذشته با برنامه ریزی کامل وارد ایالات متحده شد. او پیش از این در کنگره صحبت کرده است و به نمایندگان مجلس گفت که آنها به اندازه کافی برای کره زمین تلاش نمی کنند. او امروز در رویداد اعتراضی نسبت به شرایط آب و هوا در نیویورک شرکت خواهند کرد.

به گزارش انتخاب، لئوناردو دی کاپریو در بخشی دیگر از پیام خود ادامه می دهد: "در سراسر جهان ، فعالان حوزه تغییرات آب و هوا به خیابان ها خواهند رفت و از دولتها می خواهند که بحران  فعلی را با فوریتی که سزاوار آن است برطرف سازند. زیرا زندگی نسل های آینده به آن بستگی دارند".

تات

جالب است بدانید شهرداری نیویورک اعلام کرده که 1.1 میلیون دانش آموز مدارس دولتی مجاز خواهند بود که در این تظاهرات شرکت کنند. دی کاپریو یک مدافع زیست محیطی دیرینه است. وی بنیاد لئوناردو دی کاپریو را در سال 1998 اندکی پس از بازی در فیلم مشهور جیمز کامرون ، "تایتانیک" راه اندازی کرد. در ژوئیه گذشته ، او اتحاد زمین را با لورن پاول جابز و برایان شث بنیانگذاری کرد و صندوق اضطراری این اتحاد به  جنگل آمازون به گروه های محلی و جوامع بومی کمک می کند که برای حفظ جنگل های این منطقه بجنگند.

 

لئوناردو دی کاپریو دی کاپریو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین