کد خبر: 40140 A

شجاعت؛ تور کنسرت‌های سلین دیون/ آلبوم جدید در راه است

شجاعت؛ تور کنسرت‌های سلین دیون/ آلبوم جدید در راه است

آلبوم جدید سلین دیون با نام "شجاعت" که دوازدهمین آلبوم انگلیسی زبان این خواننده کانادایی است پانزدهم ماه نوامبر منتشر می‌شود.

ایران آرت: سلین دیون، خواننده مشهور کانادایی و از ستاره‌های بزرگ موسیقی پاپ، در آستانه انتشار آلبوم جدید خود سه تک‌آهنگ را روانه بازار کرد و تور جهانی او نیز به صورت رسمی از شهر کبک در کانادا آغاز شده است.

این تک آهنگ‌ها، قطعاتی از آلبوم "شجاعت" (Courage) است که پانزدهم ماه نوامبر منتشر می‌شود و سلین دیون با انتشار آنها به پیشواز دوازدهمین آلبوم انگلیسی زبان خود رفت.

این خواننده محبوب پس از آن که همسرش که مدیر هنری او نیز بود در سال ۲۰۱۶ بر اثر بیماری سرطان درگذشت، مدتی دچار افسردگی شد و حضور کم رنگی در صحنه داشت ولی با گذر از آن دوران سخت، انگیزه و اشتیاق زیادی برای بازگشت به عرصه موسیقی دارد.

او ماه آوریل گذشته اعلام کرد به مناسبت انتشار آلبوم جدیدش تور بزرگی را آغاز می‌کند که در آمریکای شمالی در پنجاه شهر بزرگ برگزار می شود.

این تور جهانی نیز "شجاعت" نام دارد که عنوان آلبوم جدید سلین دیون است. او در ماه ژوئن به کنسرت‌های دائمی خود در شهر لاس وگاس خاتمه داد تا در این تور جدید به کشورهای مختلف سفر کند.

سلین دیون که وارد پنجمین دهه زندگی خود شده است، برای تولید آلبوم "شجاعت" با تهیه‌کنندگان، ترانه‌سرایان و آهنگسازان جدیدی همکاری داشته است و به همین دلیل این آلبوم حال و هوای متفاوتی نسبت به آثار گذشته‌ او دارد.

 

خواننده زن سلن دیون سلین دیون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین