کد خبر: 39878 A

ماجرای عاشقانه خانم بازیگر در "تمام زندگی من"

ماجرای عاشقانه خانم بازیگر در "تمام زندگی من"

جسیکا راث نقش اول درام عاشقانه"تمام زندگی من" محصول یونیورسال پیکچرز را ایفا می‌کند.

ایران آرت: جسیکا راث در "تمام زندگی من" (All My Life)، محصول کمپانی یونیورسال پیکچرز که برگرفته از داستان واقعی جن کارتر و همسرش سولومون چان است، نقش‌آفرینی خواهد کرد. 

این فیلم را مارک میرز براساس فیلم‌نامه‌ای از تاد روزنبرگ، که جزء فیلم‌نامه‌های Black List سال ۲۰۱۷ است، کارگردانی می‌کند. داستان فیلم درمورد زوج جوانی است که علی‌رغم خبرهای کوبنده ای که وجود دارد برای عروسیشان برنامه‌ریزی می‌کنند. راث نقش عروس را، که براساس شخصیت کارتر است، ایفا می‌کند.

به گزارش سینمافارس، تاد گارنر و سین رابینز این فیلم را از طریق کمپانی فیلم‌سازی شان: Broken Road Productions تهیه و تولید می‌کنند. سارا اسکات (Sara Scott) و لکسی بارتا از طرف استودیوی یونیورسال ناظران بر پروژه خواهند بود.

راث به تازگی بازی در سریال "آرمانشهر" از شبکه آمازون، که توسط نامزد دریافت جوایز گلدن گلوب و امی: جیلیان فلین نوشته شده است، را به اتمام رسانده است. او در حال حاضر هم تهیه‌کننده اجرایی و بازیگر پایلوت کمدی "دلیله" از شبکه HBO Max نیز می‌باشد. به‌علاوه، راث قرار است که در فیلم مستقل مورد انتظار "بادی بروکرز" نیز در یک نقش مکمل ظاهر شود. او در فرنچایز "روز مرگت مبارک"، محصول کمپانی Blumhouse و Universal، و هم‌چنین در کنار اما استون و ریان گاسلینگ در فیلم "لالالند" که شش بار برنده جایزه اسکار شده است، نیز بازی کرده است.

 

خانم بازیگر زن خانم بازیگر جسیکا راث تمام زندگی من
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین