کد خبر: 39876 A

تاریخ پخش سریال‌های جدید نتفلیکس/ از "ویچر" تا فصل جدید "تاج"

تاریخ پخش سریال‌های جدید نتفلیکس/ از "ویچر" تا فصل جدید "تاج"

شمارش معکوس برای پخش سریال "ویچر"، فیلم "برکینگ بد" و فصل جدید "تاج" آغاز شده است.

ایران آرت: با انتشار متنی در فیسبوک تاریخ پخش فصل اول سریال «ویچر» (The Witcher) نت‌فلیکس فاش شد. این متن که در حال حاضر حذف شده، شمارش معکوس روزهای باقی‌مانده تا پخش عناوین برتر شبکه را فاش کرده بود. در صورتی که اطلاعات درج شده در این متن صحت داشته باشد، سریال «ویچر» ۱۷ دسامبر آینده پخش خواهد شد.

براساس گزارش «ردانیان اینتلجنس»، که گزارش‌های مرتبط با سریال «ویچر» را پوشش می‌دهد، این متن در حساب‌های توئیتر و فیسبوک نت‌فلیکس هلند به اشتراک گذاشته شده است. در کنار «ویچر» که ۹۷ روز تا پخش آن باقی‌ست، فیلم «برکینگ بد» و سریال «تاج» هم به چشم می‌خورند. این متن را در تصویر روبرو مشاهده می‌کنید.

از آنجا که راهی برای دیدن این متن حذف شده وجود ندارد، امکان تأیید این تصویر هم تا زمانی که نت‌فلیکس به صورت رسمی آن را اعلام کند میسر نیست. لینک توئیت منتشر شده در صفحه‌ی نت‌فلیکس هلند نیز در حال حاضر حذف شده است.

the-witcher-date

به نوشته ۳۰نما، نت‌فلیکس تاکنون تصاویر متعددی از فصل اول سریال «ویچر» منتشر کرده است. «هنری کویل» در نقش «گرالت ریویایی» ستاره‌‌ی سریال ظاهر می‌شود. در اولین تریلر رسمی «ویچر» که در کامیک-کان امسال رونمایی شد، هواداران با شخصیت‌های اصلی آشنایی پیدا کردند.

علاوه بر این، «لارن هیسریچ» شورانر سریال نیز در سن دیه‌گو سؤالات مختلف هواداران پاسخ گفته بود: «در اتاق نویسندگان که متشکل از نه نفر بود دانستم که روش من همیشه بهترین روش نیست، و به محض اینکه به این نکته پی بردم کار برای من راحت‌تر شد. گاهی در توئیتر اتفاق می‌افتاد که افراد به مسائلی اشاره می‌کردند و من با خود می‌گفتم که این‌طور تا به حال از این زاویه نگاه نکرده بودم. در اتاق نویسندگان مطرح‌شان می‌کردم، مسئله این نیست که داستان تغییر مسیر پیدا کند، بلکه مهم این است که تمام جنبه‌های مختلف را در نظر بگیرید.»

 

سریال تاج نتفلکیس نتفلیکس فیلم برکینگ بد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین