کد خبر: 39813 A

توصیه عجیب کریستن بیل به بتمن جدید سینما

توصیه عجیب کریستن بیل به بتمن جدید سینما

پتینسون در فیلم ابرقهرمانی جدیدی به کارگردانی مت ریوز در سال ۲۰۲۱ نقش بتمن را بازی خواهد کرد.

ایران آرت: "کریستین بیل" که با فیلم "فورد در برابر فراری" در جشنواره‌ی فیلم تورنتو حضور یافته، در مصاحبه با ورایتی سکوت خود در مورد انتخاب "رابرت پتینسون" برای ایفای نقش "بتمن" را شکست. بازیگر برنده‌ی اسکار واکنش کوتاه اما پرشوری به انتخاب پتینسون داشته و می‌گوید: "انتخاب خوبی است! او بازیگر جذابی ا‌ست."

"مت دیمون" همبازی بیل در "فورد در مقابل فراری" نیز از انتخاب پتینسون حمایت کرده و با اشاره به فیلم جنایی تریلر "اوقات خوش" (Good Time) می‌گوید: "فیلمی که او برای برادران سفدی بازی کرده دیده‌اید؟ فوق‌العاده بود."

به گزارش 30نما، پتنسون که با درام روانشناسانه‌ی "فانوس دریایی" در تورنتو حاضر است، اواخر ماه می گذشته به عنوان بازیگر نقش "بتمن/بروس وین" در فیلم "بتمن" (The Batman) به کارگردانی "مت ریوز" انتخاب شد. بیل نیز در فیلم‌های "بتمن می‌آغازد"، "شوالیه‌ی تاریکی" و "بتمن برمی‌خیزد" به کارگردانی "کریستفر نولان" همین نقش را ایفا کرده بود. این نقش پس از بیل در فیلم‌های "بتمن در مقابل سوپرمن" و "لیگ عدالت" به کارگردانی "زک اسنایدر" نیز به "بن افلک" سپرده شد. بیل توصیه‌های خود به افلک را برای پتینسون هم تکرار می‌کند.

بیل در پاسخ به این پرسش که پتینسون برای ایفای نقش "بتمن" باید چه چیزهایی بداند می‌گوید: "فقط باید بتواند بدون نیاز به کمک دیگران [در لباس بتمن] ادرار کند. وقتی که برای ادرار کردن احتیاج به کمک داشته باشد، احساس نمی‌کند که ابرقهرمان است."

بیل تنها بازیگری نبود که در جشنواره‌ی تورنتو از انتخاب پتینسون حمایت کرد. "کریستن استوارت" همبازی پتینسون در چندگانه‌ی "گرگ و میش" که با فیلم "سیبرگ" در جشنواره حضور دارد، در گفتگو با ورایتی در این باره می‌گوید: "احساس می‌کنم او تنها کسی است که می‌تواند این نقش را بازی کند. از این بابت خیلی خوشحالم. بسیار هیجان‌انگیز است."

حمایت استوارت و بیل از انتخاب پتینسون در حالی صورت می‌گیرد که بسیاری به این اتفاق معترض شده بودند. برخی از هواداران بتمن در توانایی پتینسون برای ایفای نقش "بتمن" تردید کردند اما او این واکنش‌های منفی را راه‌گشا دانسته است: "راستش را بخواهید، واکنش‌ها آنگونه که تصور می‌کردم تند نبودند. وقتی که شما را دست کم می‌گیرند لذت‌بخش‌تر است. انتظارات از شما پایین می‌آید."

 

بتمن کریستین بیل رابرت پتینسون فورد در برابر فراری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین