کد خبر: 39796 A

طلاق دو سوپراستار که به نفع بازیگر مرد تمام شد

طلاق دو سوپراستار که به نفع بازیگر مرد تمام شد

ایران آرت: زندگی زوج سرشناس هالیوودی برد پیت و آنجلینا جولی مدت ها است که به پایان رسیده است اما به نظر می رسد این جدایی در نهایت به نفع برد پیت تمام شده است.

به گزارش انتخاب، پیت و جولی سر صحنه فیلمبرداری فیلم پرفروش آقا و خانم اسمیت با یکدیگر آشنا شدند و خیلی زود این آشنایی منجر به جدایی پیت از جنیفر آنیستون و ازدواجش با جولی شد. ازدواجی طولانی مدت که اگرچه با خیانت احتمالی پیت به همسر پیشینش آغاز شد اما حدود 1 دهه دوام داشت.

روابط طولانی و خانوادگی این زوج با پذیرفتن فرزندخوانده و البته بچه دار شدن رو به رشد بود اما در نهایت 10 سال پس از زندگی مشترک و دو سال پس از ازدواج رسمی، این زوج از یکدیگر جدا شدند. البته جدایی این زوج چندان بی حاشیه نبود و مدتی نیز سر این موضوع که کدام یک حضانت فرزندان را بر عهده بگیرند یا املاکشان چگونه تقسیم شود درگیر بودند.

با این وجود و با گذشت ماهها از این جدایی نگاهی به شرایط فعلی برد پیت شان می دهد جدایی به نوعی باعث رشد وی شده است.شکی نیست که زوج برد پیت و آنجلینا جولی زوجی جذاب بود. اما مشکل دقیقا همین بود. به نظر می رسید جولی هویت و جذابیت فردی خود را حفظ کرده بود و حتی در مقام مادر خانواده بیشتر مورد توجه بود. اما پیت فقط همسر جولی بود وفردیت وی تحلیل رفته بود.

اکنون پس از مدتی اطزطلاق جنجلی این زوج به نظر می رسد شرایط برد پیت عوض شده است. در فیلمهایی مهم بازی کرده و یک فیلم دیگر نیز آماده تولید دارد. پیت بعد از جدایی هشیارانه تر نقش انتخاب کرده و سعی کرده از حاشیه ها دور شود.

 

آنجلینا جولی برد پیت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین