کد خبر: 39682 A

خبر خوب برای طرفداران سریال "سرگذشت ندیمه"

خبر خوب برای طرفداران سریال "سرگذشت ندیمه"

مسوولان سرویس استریم هولو از برنامه‌ریزی برای ساخت سریال جدیدی بر اساس رمان "وصیت‌ها" ‌نوشته "مارگارت اتوود" خبر دادند.

ایران آرت: رمان "وصیت‌ها"‌ نوشته "‌مارگارت اتوود" نویسنده کانادایی، داستان وقایع ۱۵سال پس از رمان "سرگذشت ندیمه" که در سال ۱۹۸۵ منتشر شد را روایت می‌کند.

به گزارش ایسنا، سریال "‌سرگذشت ندیمه" اخیرا فصل سوم خود را پشت سر گذاشت و فصل چهارم آن قرار است در سال ۲۰۲۰ روی آنتن برود. "الیزابت ماس"، "جوزف فاینز" و "آن داود" از جمله هنرپیشه‌هایی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

هنوز مشخص نیست که کدام یک از هنرپیشه‌های سریال "سرگذشت ندیمه" در سریال "وصیت‌ها" هم حضور داشته باشند.

گفته می‌شود کتاب صوتی "وصیت‌ها" به روایت "‌آن داود" یکی از هنرپیشه‌های سریال "سرگذشت ندیمه" منتشر خواهد شد.

کتاب "وصیت‌ها" که هنوز به چاپ نرسیده است در هفته‌ای که گذشت به عنوان نامزد نهایی جایزه ادبی بوکر و نامزد اولیه مهم‌ترین جایزه ادبی کانادا یعنی جایزه "‌گیلر" برگزیده شد.

"مارگارت اتوود" شاعر، داستان‌نویس و نویسنده هشت کتاب کودک است. او که اکنون یکی از سرشناس‌ترین نویسندگان و منتقدان ادبی کاناداست، جایزه‌های ادبی فراوانی را در کارنامه ادبی خود ثبت کرده است. "اتوود" تاکنون شش بار نامزد دریافت جایزه ادبی "بوکر" شده و یک‌بار در سال ۲۰۰۰ موفق شد برای رمان "آدم‌کش کور" آن را به دست آورد. او در سال ۱۹۸۵ جایزه ادبی "آرتور سی. کلارک" را از آن خود کرد. جایزه دولتی ادبیات کانادا، جایزه "گیلر" و جایزه "ایمپک دوبلین" از دیگر جایزه‌های ادبی هستند که در کارنامه حرفه‌ای "اتوود" به چشم می‌خورند.

 

مارگارت اتوود سرگذشت ندیمه مارگارت آتوود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین