کد خبر: 39657 A

آقا و خانم بازیگر برای عدالت می‌جنگند

آقا و خانم بازیگر برای عدالت می‌جنگند

در فیلم "بخشش عادلانه"، مایکل بی. جوردن و بری لارسن برای عدالت می‌جنگند

ایران آرت: مایکل بی. جوردن» پس از بازی در دو فیلم «کرید ۲» و «پلنگ سیاه» در سال ۲۰۱۸، پس از مدت‌ها با فیلم بیوگرافیکال «بخشش عادلانه» (Just Mercy) به کارگردانی «دیستین دنیل کرتون» به سینما می‌آید. این فیلم که می‌تواند یکی از مدعیان کسب افتخار در فصل جوایز باشد، به زودی در جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم تورنتو اکران می‌شود.

داستان فیلم از کتابی غیرداستانی و پرفروش نوشته‌ی «برایان استیونسن» وکیل و فعال حقوق مدنی اقتباس شده و نبرد تاریخی استیونسن جوان برای اجرای عدالت را روایت می‌کند. استیونسن پس از فارق‌التحصیلی از دانشگاه هاروارد، شغل‌های پرمنفعت را رد کرد تا در آلاباما به عنوان وکیل مدافع فعالیت کند و پرونده‌های متهمینی را برعهده بگیرد که به اشتباه محکوم شده‌ بودند. یکی از اولین و جنجالی‌ترین پرونده‌های او به «والتر مک‌میلیان» مربوط می‌شد که در سال ۱۹۸۷ علی‌رغم وجود شواهدی که بر بی‌گناهی او دلالت می‌کرد، به جرم قتل یک دختر سفیدپوست ۱۸ ساله به اعدام محکوم شده بود.

به گزارش 30نما، جوردن مطابق انتظار در کنار «جیمی فاکس» در نقش مک‌میلیان و «بری لارسن» در نقش «ایو انسلی» نقش استیونسن را بازی می‌کند. دیگر بازیگران فیلم شامل «اوشی جکسون جونیور» در نقش یکی دیگر از محکومین، «راب مورگان» در نقش «هربرت ریچاردسن» محکوم به اعدام، و «تیم بلیک نلسون» در نقش «رالف مایرز» می‌شود.

کرتون که پیش‌تر سابقه‌ی همکاری با لارسن را در فیلم «بخش کوتاه‌مدت شمارهٔ ۱۲» (Short Term 12) داشته، فیلمنامه‌ی این فیلم را به همراه «اندرو لانهام» بر اساس کتاب «بخشش عادلانه: داستانی در مورد عدالت و رستگاری» به نگارش درآورده است. این کتاب در سال ۲۰۱۴ به مدت ۱۸ هفته در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های نیویورک تایمز قرار داشت. این پروژه در ایالات آتلانتا و آلاباما فیلمبرداری شده است.

این فیلم در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۹ توسط برادران وارنر اکران می‌شود.

بری لارسون بری لارسن پلنگ سیاه مایکل بی. جوردن مایکل بی جوردن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین