کد خبر: 39611 A

تیزر ملاقات با لیلی گلستان و مادام رزا در فرش فیلم

تیزر ملاقات با لیلی گلستان و مادام رزا در فرش فیلم

فرش فیلم پنجشنبه لیلی گلستان و مادام رزا را در قاب "زندگی در پیش رو" به شما نشان می دهد.

ایران آرت : یکی از آرزوهای  لیلی گلستان دوباره مجوز گرفتن کتاب "زندگی در پیش رو" نوشته "رومن گاری" بود که مهر ماه سال گذشته این اتفاق افتاد و اعلام کرد : این انسانی ترین کتابی ست که در عمرم خواندم

IMG-20190903-WA0004

 

حالا موسسه فرهنگی هنری فرش فیلم عصر پنج شنبه چهاردهم شهریور قرار است این کتاب و فیلمی که بر اساس آن ساخته شده را به نمایش گذارد. 

تیزر این برنامه جذاب را ببینید:

 

سایت پیاده درباره فرش فیلم نوشته است: مرتضی فرشباف» که یکی از کارگردانان جوان سینمای ایران به حساب میاد، با موسسه «فرش فیلم»، سرگرمی و علاقه‌ی بزرگ خودش یعنی سینما و فیلم دیدن رو، به کمک چند تن از دیگر همکارانش از یک دورهمی کوچک به یه فرصت بزرگتری تبدیل کرده تا این امکان بوجود بیاد که علاقه‌مندان بیشتری به هنر سینما دور هم جمع بشن... یکی از فعالیت‌های اصلی این موسسه برگزاری جلساتی برای دیدن فیلم‌ یا سریال‌ هست که اولین دوره‌ی این جلسات، به فصل آخر سریال «game of thrones» اختصاص یافت. این مؤسسه در ساختمان سه‌طبقه‌ای قرار گرفته که در طبقه‌ی همکف کافه‌ی مجموعه قرار داره. همچنین حیاطی پر از درختهای سرسبز، میوه‌های ازگیل، شاه‌توت، توت، لیموترش و ... که جزء فضای کافه به حساب میاد. طبقه اول فضایی‌ست برای برگزاری جلسات فیلم و همچنین گاهی اوقات رویدادهای به اصطلاح «بینارشته‌ای» هم در این طبقه برگزار میشه. در طبقه دوم، استودیو فیلمسازی فرش‌فیلمه که دفتر مدیر هنری، اتاق صدا و اتاق بازبینی فیلم نیز در این طبقه قرار دارند. پشت بوم هم ممکنه در آینده به یک سینمای روباز با فضایی متفاوت تبدیل شه که در نوع خودش اتفاق جذابیه.... طبقه دوم که بخش سالن نمایش فیلم و سریال هم به حساب میآد، نزدیک ۶۰نفر ظرفیت داره و همچنین سعی شده که از بهترین نمونه‌های سیستم صوتی و تصویری نمایش خانگی استفاده بشه تا لذت فیلم دیدن رو دو چندان کنه... این مجموعه در خیابان جمالزاده جنوبی، کوچه رشتچی واقع است. 

 

 

حجم ویدئو: 28.52M | زمان ویدئو: 00:03:10
لیلی گلستان کتاب زندگی در پیش رو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین