کد خبر: 39597 A

خواننده زنی که در مد و سینما هم ستاره شد/ عکس‌ها

خواننده زنی که در مد و سینما هم ستاره شد/ عکس‌ها

تالیا یک هنرمند برجسته مکزیکی است که مخاطبان زیادی در سینما و موسیقی دارد و در عین حال سبک و استایل آرایشش نیز زبان‌زد است.

ایران آرت: تالیا، بازیگر و خواننده مکزیکی یکی از معروفترین بازیگران سریال‌های مکزیکی است و یکی از آلبوم‌های او بیش از ۱۹ میلیون در سراسر جهان به فروش رسیده است. او در ۲۶ آگوست سال ۱۹۷۱ میلادی در بیمارستان اسپانیایی در مکزیکوسیتی به دنیا آمد. نام او را "آریاندا تالیا سودی میراندا" گذاشتند. تالیا سومین فرزند خانواده است و زمانی که پنج سال داشت پدر او از دنیا رفت. او از سن چهارسالگی یادگیری باله و پیانو را در آکادمی موسیقی مکزیک آموخت. او پس از بازی در یک سریال با نقش آفرینی بازیگر نام آشنای مکزیک "فرناندو کاریلو"، به شهرت رسید و به یکی از سلبریتی‌های مکزیک تبدیل شد.

به گزارش تابناک باتو، تصویر تالیا خواننده و هنرپیشه مکزیکی در ذهن مخاطبان او در سراسر جهان با زیبایی سحرانگیز و نمایی خاص و منحصر به فرد گِره خورده که در مناسبت‌های مختلف شاهدش هستیم. او سعی می‌کند تا زیبایی پوست درخشان خود را با گریم‌های حساب شده به رخ بکشد، در مدل موهایش که سرشار از شور و سرزندگی است مبالغه نمی‌کند و آن‌ها را به شکل‌های عجیب و غریب درنمی آورد.

در این گزارش به مناسبت تولد او راز‌هایی را درباره سبک و استایل آرایش او آورده‌ایم:

آرایش چشم: خواننده مکزیکی برای درشتی چشمانش از گریم برنزه با سایه‌های برّاق برای پلک‌ها استفاده می‌کند. او همیشه از سایه‌های زیر چشم برای عمق دادن به نگاهش بهره می‌برد و اغلب از آرایش چشم اسموکی خودداری می‌کند و آیلاینر‌های سیاه و کشیده را برای چشمانش به کار می‌برد و مژه مصنوعی جای چندانی در آرایش‌های او ندارد.

رژ لب‌های براق کننده و حجم دهنده: او از رژ لب‌های درخشان و براق استفاده می‌کند و رنگ قرمز و صورتی را انتخاب می‌کند. رژ لب‌های مایع و براق، لب‌های او را برجسته و درخشنده نشان می‌دهند و زیبایی منحصر به فردی به لب‌های او می‌بخشد.

thaliasweet-1

مدل مو‌های ساده و موجدار: مدل مو موجدار زنانه، از مدل‌های کلاسیک و زیباست که چند وقتی است دوباره روی کار آمده و از مدل‌های ترندی است که سلبریتی‌ها هم به آن علاقه زیادی دارند. تالیا نیز از این انتخاب مستثنا نیست و مو‌های ریخته شده تا کتف، فرق وسط و مو‌های موجدار را ترجیح می‌دهد. گاهی نیز مدل موی گوجه‌ای در بالاترین قسمت ممکن در سر با چند طرّه مو که کناره‌های صورتش قرار دارند از دیگر انتخاب‌های او است.

1
2

مدل بازیگر خواننده مانکن خواننده زن فشن تالیا
نظرات خوانندگان
  • ایران
    پاسخ

    ازبچگی فیلم ها وآهنگاشو نگا میکنم ما خانوادگی خیلی دوسش داریم😍

  • ایران
    پاسخ

    ازبچگی فیلم ها وآهنگاشو نگا میکنم ..ماخانوادگی دوسش داریم😍

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین