کد خبر: 39569 A

رمان جدید سی. جی. باکس پرفروش شد/ ادامه صدرنشینی ماجرای خرچنگ‌ها

رمان جدید سی. جی. باکس پرفروش شد/ ادامه صدرنشینی ماجرای خرچنگ‌ها

در حالی‌که همچنان رمان "جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند" در صدر پرفروش‌ترین آثار ادبی قرار دارد، رمان جدید سی.جی باکس نیز وارد فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز شد.

ایران آرت: مجله "نیویورک‌تایمز" به روال معمول هفتگی خود لیست آثار پرفروش را منتشر کرده است. این هفته "ریشه‌های تلخ" نوشته سی. جی. باکس به فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز راه یافت.

به گزارش ایبنا، "جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند" نوشته دِلیا اُوِنز 49 هفته است که در فهرست پرفروش‌ها قرار دارد و قصد کنار رفتن از رتبه نخست فهرست پرفروش‌ها را ندارد. داستانی هیجان‌انگیز از روابط انسانی و عشق و تقلای انسانی تنها برای حیات. زنی که سال‌ها به تنهایی در جنگل زندگی کرده است ناگهان متهم به قتل می‌شود و سرنوشتی نامعلوم در انتظارش است. ریس ویتراسپون، ستاره هالیوود با معرفی این کتاب در فهرست آثار گروه کتابخوانی‌اش نقش زیادی در محبوبیت داستانِ اُونز داشت.

"مسافرخانه" نوشته جیمز پترسون و کندیس فاکس در هفته نخست انتشار موفق شد در جایگاه دوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گیرد و این هفته هم جایگاه خود را حفظ کرده است. افسر سابق نیروی پلیس بوستون که حالا مدیر یک مسافرخانه است تلاش می‌کند از شهری ساحلی در برابر گروهی از مجرمین محافظت کند.

"ریشه‌های تلخ" نوشته سی. جی. باکس در هفته نخست انتشار در جایگاه سوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت. چهارمین کتاب از مجموعه کسی دِوِل درباره فرزند ناخَلف خانواده‌ای ثروتمند است که متهم به حمله به یک انسان شده است.

"یک کار خیر" نوشته دیوید بالداچی موفق شد در هفته نخست انتشار در رتبه اول پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت اما حالا و پس از چهار هفته در جایگاه چهارم جا خوش کرده است. افسری نظامیِ متهم به قتل به قید وثیقه از زندان آزاد شده است و در این مدت باید قاتل را بیابد وگرنه پس از مدتی بار دیگر به زندان می‌رود.

 

"پسران نیکلی" نوشته کولسون وایت‌هد در هفته نخست انتشار در رتبه سوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت و حالا پس از پنج هفته در رتبه پنجم قرار دارد. داستان پسران فقیری که در مدرسه‌ای در دوره قوانین نژادپرستانه "جیم کرو" درس می‌خوانند. اتفاقاتی برایشان رخ می‌دهد که تا دهه‌ها بعد بر روی زندگی‌شان تأثیر می‌گذارد. داستانی از درد و رنج سیاه‌پوستان به جرم سیاهی رنگ پوستشان توسط نویسنده سیاه‌پوست برنده پولیتزر که می‌گوید قصد نداشت این داستان را الان بنویسد اما حضور در دوره ترامپ و رعب و وحشتی که برای گروه‌های اقلیت ایجاد کرده است سبب شد تصمیمش را تغییر دهد و این داستان را به روی کاغذ بیاورد. (قانون جیم کرو به قانون جداسازی سفیدپوستان و سیاه‌پوستان در ایالت‌های جنوبی آمریکا در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم گفته می‌شود.)

 

جیمز پترسون دلیا اونز جایی که خرچنگ ها آواز میخوانند سی. جی. باکس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین