کد خبر: 39565 A

مصدومیت جدی کمدین معروف در یک سانحه رانندگی

مصدومیت جدی کمدین معروف در یک سانحه رانندگی

بازیگر و کمدین معروف آمریکایی که سال گذشته برکناری‌اش از اجرای اسکار جنجال‌های زیادی را ایجاد کرد، در یک سانحه رانندگی مصدوم شد.

ایران آرت: "کوین هارت" شب گذشته در یک سانحه‌ی رانندگی خطرناک در کالاباساس کالیفرنیا مصدوم شد. ستاره‌ی فیلم "مدرسه‌ی شبانه" (The Night School) نیمه شب گذشته پس از منحرف شدن خودروی پلیموث باراکودای مدل ۱۹۷۰ او از جاده از ناحیه‌ی کمر دچار مصدومیت جدی شد. این سانحه در بزرگراه مالهالند واقع در شرق جاده‌ی کلد کانیون اتفاق افتاد.

هارت در زمان وقوع تصادف در حال رانندگی نبوده و دو سرنشین دیگر هم در خودرو وجود داشته‌اند. راننده و یک زن در خودرو گرفتار شده‌اند اما هارت صحنه را ترک می‌کند تا به آنان کمک رسانی کند. وقتی که گروه نجات به صحنه‌ی تصادف می‌رسند، راننده همچنان درون خودرو بوده و مشخص شده که در زمان وقوع حادثه مشروبات الکلی مصرف نکرده است.

به گزارش 30نما، بازیگر فیلم‌ "جومانجی" به بیمارستان نورثریج و راننده که او هم دچار صدمات جدی شده بود به بیمارستان رونالد ریگان لس آنجلس منتقل می‌شوند. TMZ اولین بار وقوع این سانحه را گزارش کرده و تصاویری از خودروی واژگون شده منتشر می‌کند. در یکی از این تصاویر خودرو به صورت وارونه و در یکی دیگر سقف آن به کلی جدا شده نشان داده می‌شود.

چند ساعت پیش از این سانحه‌ی رانندگی، هارت یک "استوری اینستاگرام" ویدیویی از خود در کنار خودرویی آبی رنگ ارسال کرد. او این خودرو را جولای گذشته در روز تولد ۴۰ سالگی خود خریداری کرده بود

 

بازیگر فیلم کمدی کمدین کوین هارت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین