کد خبر: 39482 A

دو ستاره قدیمی سینما در کمدی "تنهایی روشنایی من"

دو ستاره قدیمی سینما در کمدی "تنهایی روشنایی من"

مپانی اکس‌وای‌زد فیلمز فیلم کمدی تریلر جدید مارک پلانسکی را در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به خریداران عرضه می‌کند.

ایران آرت: "سایمون پگ" و "جی. کی. سیمونز" قرار است در فیلم کمدی تریلر "تنها روشنایی من" (My Only Sunshine) حضور یابند. این فیلم قرار است هفته آینده در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به خریداران عرضه شود.

فیلم "تنها روشنایی من" درباره یک زوج عاشق است که برای حل مشکلات زیادشان و به عنوان نوعی مشاوره ازدواج تصمیم به سرقت از بانک می‌گیرند. آن‌ها سپس تلاش می‌کنند گوشه‌های تاریک رابطه‌شان را با  ورود به یک گروگان‌گیری خشن که توسط پلیس کشف می‌شود حل کنند.

به گزارش 30نما، فیلم‌برداری "تنها روشنایی من" در پاییز شروع می‌شود. "جی. تی. پتی" و "کی. رید پتی" نویسندگان این فیلم هستند. "مت اسمیت"، "لارنس متیس"، "مایکل مندلسون" تهیه کنندگی فیلم و "جی. تی. پتی"، "ناتالی پروتا" و "جیم استیل" نیز تهیه کنندگی اجرایی فیلم را بر عهده دارند. پگ برای حضور در فیلم‌های "پیشتازان فضا" (Star Trek) و چندگانه "مأموریت غیر ممکن" (Mission: Impossible) شهرت دارد، وی به تازگی در فیلم "مخابره گمشده" (Lost Transmissions) حضور پیدا کرد.

سایمونز برای حضور در فیلم "ویپلش" (Whiplash) برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. او به تازگی در فیلم‌های "مرد عنکبوتی: دور از خانه" (Spider-Man: Far From Home) و "۲۱ پل" (21 Bridges) حضور پیدا کرد. پلانسکی نیز برای کارگردانی فیلم‌های "خاطره" (Rememory) و "پنلوپه" (Penelope) شناخته می‌شود.

 

جشنواره فیلم تورنتو سایمون پگ جی. کی. سیمونز تنها روشنایی من
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین