کد خبر: 39379 A

خانم بازیگر بوی باران برای دیدار از این کتاب فروشی سفرش را به تعویق انداخت/عکس

خانم بازیگر  بوی باران برای دیدار از این کتاب فروشی سفرش را به تعویق انداخت/عکس

حتی یکی از مشتری‌های کتاب فروشی‌های دست دوم هستم

ایران آرت : شهرزاد کمال‌زاده بازیگر که این روزها سریال "بوی باران" از شبکه یک از او پخش می‌شود، از کافه کتاب کربن دیدن کرد. 

او در این دیدار ضمن ملاقات با سید مهراد صادقی  مدیر کافه کتاب کربن گفت: من از کودکی کتاب می‌خوانم و آخرین کتابی که خواندم "فاطمه فاطمه" نوشته "دکتر علی شریعتی" است. این کتاب بسیار ارزشمند است و با خواندن آن بهتر می‌توانیم با زندگی و شخصیت حضرت فاطمه (س) آشنا شویم.

افتتاحیه کافه کتاب کربن

او افزود: اوقات فراغت همیشه کتاب می‌خوانم و برای همین به کتاب‌فروشی‌های متعددی سر می‌زنم و حتی یکی از مشتری‌های کتاب فروشی‌های دست دوم هستم. با این که دوست دارم خودم را به روز نگاه دارم اما کتاب‌های قدیمی  و نایاب را نیز تهیه و مطالعه می کنم.

این بازیگر تلویزیون از راه اندازی کتاب فروشی کربن استقبال کرد و گفت: امیدوارم که سرانه مطالعه کشور بالا برود و فرهنگ‌مان بیش از گذشته شکوفا شود.

او افزود: من بنا بود با تیم هلال احمر و یک تیم پزشکی راهی استان محروم سیستان و بلوچستان شوم، اما به مناسبت راه‌اندازی کتاب‌فروشی کربن، سفرم را به تعویق انداختم و پس از مراسم افتتاحیه راهی این سفر می‌شوم. امیدوارم همه ما به نقشی که در جامعه‌مان می‌توانیم ایفا کنیم واقف باشیم و به خوبی از پس آن برآیم.

 

شهرزاد کمال زاده کافه کتاب کربن سید مهراد صادقی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین