کد خبر: 39371 A

دختر ۱۵ ساله سینما صاحب برند شد/ لوازم آرایشی برای نسل جوان

دختر ۱۵ ساله سینما صاحب برند شد/ لوازم آرایشی برای نسل جوان

موج ورود ستاره‌های هالیوود به عرصه برندینگ ادامه دارد و پس از راه‌اندازی برند تیلور سوئیفت، ریانا، بیلی ایلیش و...، میلی بابی براون ستاره ۱۵ ساله هالیوود نیز برند خود را تاسیس کرد.

ایران آرت: میلی بابی براون، بازیگر سریال "چیزهای عجیب‌تر" اعلام کرد که آرم تجارتی لوازم آرایش خود را برای نسل "زِد" یا نسل اینترنت (Gen- Z) که نماینده "هویت فردی" آنهاست به زودی روانه بازار خواهد کرد.

این بازیگر سه شنبه عصر از برند جدید لوازم آرایش خود که آن را به یاد مادرمادر بزرگ خود فلورانس، "فلورانس از میلز" نامیده است، در اینستاگرام رونمایی کرد.

به گزارش ایندیپندنت، این بازیگر ۱۵ ساله در ویدیویی که برای تبلیغ برند جدیدش منتشر کرده است، می‌گوید: "هر فرد جوانی لایق آن است که آغاز خوبی برای مراقبت از پوستش داشته باشد". مشتریان این برند، متولدان بین سال‌های ۱۹۹۷ تا ۲۰۱۲ هستند.

در این ویدیو، مانکن‌های جوان کالاهای مختلفی را از محصولات مراقبت از پوست گرفته تا لاک ناخن و برق لب، امتحان می‌کنند.

آرم تجاری آرایشی براون، "وگان" است (بر پایه محصولات حیوانی نیست)، بر روی حیوانات آزمایش نشده است، و از سوی بنیاد مردمی رعایت اصول اخلاقی در قبال حیوانات موسوم به PETA، تایید شده است.

براون در توصیف محصولات آرایشی خود، در ویدیو می‌گوید که قصد داشته است تا محصولاتی قابل دسترس و سرگرم‌کننده به بازار عرضه کند که نماینده هویت فردی افراد باشد.

او به ۲۷.۷ میلیون هوادار خود می‌گوید: «می‌خواهم خودتان را حس کنید».

او در گفت‌وگو با مجله مد WWD به مناسبت ارائه برند آرایشی خود گفته است که ایده عرضه محصولات آرایشی، الهام گرفته از تجربیات شخصی او از کودکی است که طی آن، مجبور بوده است برای نقش‌های مختلف بازیگری آرایش کند..

هواداران او در بخش نظرات، به او تبریک گفته‌اند.

 

مدل مانکن لوازم آرایشی میلی بابی براون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین