کد خبر: 39347 A

خبرهایی که طرفداران "برکینگ بد" را به وجد آورد/ درخواست ستاره سریال

خبرهایی که طرفداران "برکینگ بد" را به وجد آورد/ درخواست ستاره سریال

آرون پاول ستاره سریال "برکینگ بد" پس از اعلام زمان پخش فیلم دنباله این سریال، از طرفداران یک درخواست کرد.

ایران آرت: هواداران "برکینگ بد" (Breaking Bad) با انتشار اولین اخبار رسمی از دنباله‌ی سریال سر از پا نمی‌شناسند اما "آرون پل" ستاره‌ی برنده‌ی امی نقش "جسی پینکمن" توصیه‌هایی برای مخاطبین دارد. او شب گذشته در شبکه‌های اجتماعی ویدیویی از "برکینگ بد" به اشتراک گذاشت و به هواداران سفارش کرد که این صحنه را ببینند چرا که آنان را "به آرامی برای وقایعی که در پیش است آماده می‌کند."

این صحنه به اپیزود هفتم از فصل سوم سریال "برکینگ بد" که "یک دقیقه" نام داشت مرتبط است و جسی را نشان می‌دهد که از "والتر وایت" (برایان کرانستون) به خاطر نابود کردن زندگی او شکایت می‌کند. فیلمنامه‌ی این اپیزود توسط "توماس اشناز" به نگارش درآمده و توسط "میشل مک‌لارن" کارگردانی شده است که در مراسم امی آن سال نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین کارگردانی بود.

جسی در این صحنه به والتر می‌گوید: "من پول را پس نمی‌زنم. تو را پس می‌زنم! می‌فهمی؟! نمی‌خواهم کاری به کار تو داشته باشم. از وقتی با تو آشنا شدم، تمام چیزهایی که برایم اهمیت داشتند از بین رفتند، نابود شدند، به گند کشیده شدند، مُردند. از وقتی با هایزنبگ بزرگ می‌چرخم. هیچوقت اینقدر تنها نبوده‌ام. هیچ چیز ندارم! هیچ کس. می‌فهمی؟ همه‌چیز نابود شده! متوجه می‌شوی؟ نه، اصلاً چرا باید برای تو اهمیت داشته باشد وقتی که به هر چه می‌خواستی رسیده‌ای؟ تو به من کوچکترین اهمیتی نمی‌دهی."

SAAxU7hdmTXF

به گزارش 30نما، در صحنه‌ی یاد شده جسی بیش از همیشه احساس تنهایی می‌کند و به سیم آخر زده است. هواداران انتظار دارند دنباله‌ی سریال که "ال کامینو: فیلمی از برکینگ بد" (El Camino: A Breaking Bad Movie) نام گرفته، شخصیت جسی در چنین حال و روزی به سر ببرد. جسی آخرین بار در حال فرار از دست گروهی جنایت‌کار دیده شد. او در لحظات پایانی لبخندی به لب آورد اما ویدیویی که "آرون پل" به اشتراک گذاشته یادآوری می‌کند که او همچنان تنهاست و جایی برای رفتن ندارد.

پل هفته‌ی گذشته سرانجام سکوت خود در مورد دنباله را شکست و در مصاحبه با نیویورک تایمز گفت: "این بخشی از سریال "برکینگ بد" است که فکر نمی‌کردم دوست داشته باشم ساخته شود. اما حالا که ساخته شده بسیار خوشحالم که وجود دارد… [پس از خواندن فیلمنامه] حدود یک دقیقه زبانم بند آمده بود. غرق در افکار مختلف شدم."

"آرون پل" در صفحه‌ی توئیتر خود نیز نوشته است: "وینس [گیلیگان] در نگارش فیلمنامه و تولید فیلم فوق‌العاده عمل کرده. بسیار هیجان‌زده‌ام که دنیا سرانجام این اثر سینمایی تاریخی را می‌بیند."

"ال کامینو: فیلمی از برکینگ بد" در تاریخ ۱۱ اکتبر امسال از نت‌فلیکس پخش می‌شود.

 

برایان کرانستون آرون پاول آرون پل برکینگ بد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین