کد خبر: 39343 A

دوستی غیر معمول تام هنکس با دختر ۱۰ ساله/ هلنا پارتنر آقای سوپراستار شد

دوستی غیر معمول تام هنکس با دختر ۱۰ ساله/ هلنا پارتنر آقای سوپراستار شد

یک بازیگر نوجوان و تازه‌کار برای نقش‌آفرینی در برابر تام هنکس در فیلم پل گرینگراس انتخاب شد.

ایران آرت: هلنا زنگل در فیلم "خبرهای دنیا" جدیدترین فیلم پل گرینگراس که با بازی تام هنکس ساخته می‌شود، انتخاب شد.

"خبرهای دنیا" با اقتباس از رمان پرفروش پولت جیلس در سال ۲۰۱۶ ساخته می‌شود و روزهای پس از جنگ داخلی را به تصویر می‌کشد. این فیلم دوستی غیرمعمول بین کاپیتان جفرسون کایل کید با بازی هنکس را با یک دختر ۱۰ ساله که حالا معلوم شده نقشش را زنگل بازی خواهد کرد، روایت می‌کند.

به گزارش مهر، این درام تاریخی قرار بود در کمپانی فاکس ۲۰۰۰ ساخته شود اما وقتی این کمپانی به دیزنی فروخته شد یونیورسال امتیاز آن را خرید و بلافاصله مقدمات تولید آن را فراهم کرد.

لوک دیویس پیش‌نویس فیلمنامه را نوشته و گرینگراس به تازگی آن را بازنویسی کرده است. هنکس و گری گوتسمن تهیه کننده فیلم خواهند بود. انتظار می‌رود تولید این فیلم از اواخر امسال شروع شود.

زنگل به تازگی در فیلم "سیستم شکن" ساخته نورا فینگشایت بازی کرده و این فیلم به عنوان نماینده آلمان برای رقابت بخش فیلم بین‌المللی اسکار ۲۰۲۰ معرفی شده است. او بازیگر "دختر آبی تیره" هم بوده است.

گرینگراس ۶۴ ساله تاکنون چندین فیلم برای یونیورسال کارگردانی کرده که "منطقه سبز"، "برتری بورن"، "اولتیماتوم بورن"، "جیسون بورن" و "یونایتد ۹۳"‌که برای آن نامزدی بهترین کارگردانی اسکار را کسب کرد، از جمله آنهاست.

او با هنکس در فیلم "کاپیتان فیلیپ" در سال ۲۰۱۳ نیز همکاری کرده بود.

 

هالیوود تام هنکس پل گرینگراس هلنا زنگل خبرهای دنیا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین