کد خبر: 39332 A

زندگی شخصی بانوی اول سوژه شد/ وایولا در نقش میشل اوباما

زندگی شخصی بانوی اول سوژه شد/ وایولا در نقش میشل اوباما

وایولا دیویس در سریال "بانوان اول" نقش میشل اوباما را بازی می‌کند.

ایران آرت: "وایولا دیویس" ستاره‌ سریال "چگونه از مجازات قتل فرار کنیم" (How to Get Away With Murder) در سریال جدید شبکه‌ شوتایم در نقش "میشل اوباما" بانوی اول سابق ایالات متحده ظاهر می‌شود. "بانوان اول" (First Ladies) یک سریال آنتولوژی است که سفارش نگارش سه قسمت را دریافت کرده است. "آرون کولی" نویسنده‌ی رمان "تفنگ‌های ریجوود" فیلمنامه‌ی سریال را به نگارش درمی‌آورد و تهیه‌کنندگی آن را هم برعهده می‌گیرد.

این سریال قرار است از زندگی سیاسی و شخصی زنان کاخ سفید پرده بردارد. علاوه بر اوباما، فصل اول بر زندگی "النور روزولت"، "بتی فورد" هم تمرکز خواهد کرد اما بازیگران این شخصیت‌ها هنوز انتخاب نشده‌اند. انی پروژه در استودیوی لاینزگیت تله‌ویژن و با تهیه‌کنندگی دیویس، همسر او "جولیوس تنان"، و "جف گاسپین" به تولید می‌رسد.

به گزارش 30نما، دیویس تاکنون سه بار برای "تردید" (Doubt)، "خدمتکار" (The Help) و "حصارها" (Fences) نامزد دریافت اسکار شده و برای بازی در فیلم اخیر این جایزه را تصاحب کرده است. بازی در سریال "چگونه از مجازات قتل فرار کنیم" نیز برای او دو نامزدی و یک جایزه‌ی امی را به همراه داشته است.

تاریخ پخش "بانوان اول" هنوز نامشخص است اما تا آن زمان هواداران دیویس او را در نقش "آنالیس کیتینگ" در سریال "چگونه از مجازات قتل فرار کنیم" شبکه‌ی ABC خواهند دید. پخش فصل ششم و پایانی این مجموعه از تاریخ ۲۵ سپتامبر آینده آغاز می‌شود.

 

باراک اوباما هالیوود میشل اوباما وایولا دیویس بازیگر زن چگونه از مجازات قتل فرار کنیم بانوان اول
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین