کد خبر: 39322 A

رمان مشترک جیمز پترسون و نویسنده زن پرفروش شد/ ماجراجویی یک پلیس بازنشسته

رمان مشترک جیمز پترسون و نویسنده زن پرفروش شد/ ماجراجویی یک پلیس بازنشسته

رمان "مسافرخانه" نوشته نوشته جیمز پترسون و کندیس فاکس دومین اثر پرفروش نیویورک‌تایمز شد، در حالیکه رمان دلیا اونز همچنان در صدر فهرست پرفروش‌ها قرار دارد.

ایران آرت: مجله "نیویورک‌تایمز" به روال معمول هفتگی خود لیست آثار پرفروش را منتشر کرده است. این هفته سه داستان پلیسی جدید به فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز راه یافتند.

به گزارش ایبنا، "جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند" نوشته دِلیا اُوِنز 48 هفته است که در فهرست پرفروش‌ها قرار دارد و قصد کنار رفتن از رتبه نخست فهرست پرفروش‌ها را ندارد. داستانی هیجان‌انگیز از روابط انسانی و عشق و تقلای انسانی تنها برای حیات. زنی که سال‌ها به تنهایی در جنگل زندگی کرده است ناگهان متهم به قتل می‌شود و سرنوشتی نامعلوم در انتظارش است. ریس ویتراسپون، ستاره هالیوود با معرفی این کتاب در فهرست آثار گروه کتابخوانی‌اش نقش زیادی در محبوبیت داستانِ اُونز داشت.

"مسافرخانه" نوشته جیمز پترسون و کندیس فاکس در هفته نخست انتشار موفق شد در جایگاه دوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گیرد. افسر سابق نیروی پلیس بوستون که حالا مدیر یک مسافرخانه است تلاش می‌کند از شهری ساحلی در برابر گروهی از مجرمین محافظت کند.

"حقیقت کلید" نوشته روث وِیر نیز در هفته نخست انتشار موفق شد به فهرست پرفروش‌ها راه یابد و در جایگاه سوم قرار بگیرد. پرستاری اسکاتلندی از سه بچه در خانه‌ای پر از حفاظ‌های امنیتی مراقبت می‌کند و وقتی یکی از این کودکان می‌میرد متهم می‌شود و به زندان می‌رود.

"یک کار خیر" نوشته دیوید بالداچی موفق شد در هفته نخست انتشار در رتبه اول پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت اما حالا و پس از سه هفته در جایگاه چهارم جا خوش کرده است. افسری نظامیِ متهم به قتل به قید وثیقه از زندان آزاد شده است و در این مدت باید قاتل را بیابد وگرنه پس از مدتی بار دیگر به زندان می‌رود.

"حقه‌بازتر" نوشته ساندرا براون موفق شد در هفته نخست انتشار در جایگاه پنجم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار بگیرند. دِرِکس ایستون، افسر پلیس احساس می‌کند تاجر معروف شهر قاتل است و تلاش می‌کند مدرکی برای اثبات حرفش بیابد.

 

نیویورک تایمز جیمز پترسون دلیا اونز جایی که خرچنگ ها آواز میخوانند دیوید بالداچی کندیس فاکس روث ویر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین