کد خبر: 39313 A

پارتنر جدید آنجلینا جولی او را شگفت‌زده کرد

پارتنر جدید آنجلینا جولی او را شگفت‌زده کرد

فیلم "جاودان‌ها" (ابدی‌ها) یکی از پرستاره‌ترین فیلم‌هایی است که با بازی آنجلینا جولی، کیت هرینگتون، ریچارد مدن، سلما هایک و... ساخته خواهد شد.

ایران آرت: خبر پیوستن کیت هرینگتون به بازیگران فیلم "جاودان‌ها"، آنجلینا جولی همبازی او را شگفت زده کرد.

جولی که همچنین سفیر سازمان ملل متحد است، در برنامه "سرگرمی امشب"  Entertainment Tonight گفت :"من هنوز فکر می کنم  ما همدیگر را پشت صحنه می بینیم، مثل، "شنیدی...؟" نمی دانستم کیت در فیلم است. موضوع مهمی است. ذوق زده شدم، اما فکر نمی کردم".

جولی همچنین درباره لباسی که قرار است هنگام ایفای نقش "تنا" در فیلم "جاودان‌ها" بپوشد به شوخی گفت:"لباس را می پوشی و بعد بچه ها را می بینید و جوری که نگاهت می کنند، مثل این که می گویند: "چه می کنی؟" بعد به آرامی به زمین برگردانده می شوی، انگای می گویند:"عجیب و غریب هستی، مامان"!

به گزارش ایندیپندنت، در نمایشگاه D23دیسنی، رویداد عمده‌ای در ناحیه آناهایم کالیفرنیا، اعلام شد که بازیگر "گیم آو ترونز" قرار دادی با شرکت مارول امضا کرده و نقش "دِین ویتمَن" یا شوالیه سیاه را بازی خواهد کرد.

ویتمن در حالی که خودش یکی از موجودات سماوی موسوم به جاودان‌ها نیست، انسانی است مالک یک شمشیر سحر میز که از جد خبیث و نابکارش به ارث برده است.

Kit_Black-Knight

او همچنین به داشتن رابطه عاشقانه با سِرسی شهرت دارد- یک عضو جاودان‌ها که نقش او را جِما چَن بازی خواهد کرد.

چن، که شخصیتی متفاوت با آنچه در کاپیتان مارول ارائه داد بازی می‌کند، درنمایشگاه  D23همراه با بقیه بازیگران سرشناس "جاودان‌ها" روی صحنه ظاهر شد، از جمله جولی، ریچارد مادن، سلما هایک، برایان تایری هنری، کومیل نانجیانی و بری کوگان.

این فیلم در نوامبر سال آینده اکران خواهد شد.

 

آنجلینا جولی جان اسنو کیت هرینگتون سلما هایک ریچارد مدن جاودان ها
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین